متخصص ارتودنسی کیست؟
یک شنبه 11 آذر 1397 ساعت 17:19 | بازدید : 367 | نویسنده : مشاوران یزد | ( نظرات )

به زبان ساده متخصص ارتودنسی یک دندانپزشک دارای مجوز است که بعد از گذراندن دوره ی عمومی دندانپزشکی به مدت سه سال در زمینه ی ارتودنسی آموزش های تخصصی را به طور کامل گذرانده باشد.

هنگامی که شما به مطب یک متخصص ارتودنسی مراجعه می کنید او با معاینه ی دندان های شما عیوب آن را بررسی کرده و بریس مناسب با مشکلتان را به شما پیشنهاد می کند. هزینه ی ارتودنسی معمولا بر اساس تعرفه ارتودنسی و در همان جلسه ی اول تعیین می شود.

چطور بهترین دکتر ارتودنسی را پیدا کنم؟

برای پیدا کردن بهترین دکتر ارتودنسی باید ابتدا شرایط بیمار را در نظر بگیرید. به عنوان مثال اگر می خواهید دندان های کودکتان را ارتودنسی کنید بهتر است به یک دکتر متخصص ارتودنسی کودکان مراجعه کنید.

علاوه بر این در نظر داشته باشید که دکتر انتخابی شما حتما متخصص ارتودنسی باشد و سابقه و تجربه ی کاری او را از بیماران دیگرش جویا شوید.

دیدن عکس های قبل از ارتودنسی و بعد از ارتودنسی نیز در یافتن یک متخصص ارتودنسی خوب به شما کمک بزرگی خواهد کرد.

از کجا بدانم من به دندانپزشک نیاز دارم یا یک متخصص ارتودنسی؟

برای کارهایی که مربوط به سلامت کلی دهان و دندان شما می شود بهتر است به یک دندانپزشک مراجعه کنید به عنوان مثال برای کارهایی مانند:

  • پر کردن دندان
  • درمان ریشه
  • جرم گیری
  • بلیچینگ
  • درمان دندان های شکسته و آسیب دیده

به دندانپزشک مراجعه کنید.

اما برای مشکلاتی مانند کجی دندان، شلوغی بیش از حد دندان ها، انواع مشکلات بایت و ... حتما به یک متخصص ارتودنسی مراجعه کنید.

از آنجایی که ارتودنسی در چند جلسه انجام می شود و نیاز به مراجعه مکرر شما خواهد داشت بهتر است به دنبال بهترین دکتر ارتودنسی در اطراف محل زندگی خودتان باشید تا رفت و آمد های مکرر شما خسته نکند. به عنوان مثال اگر در شمال تهران زندگی می کنید بهتر است به دنبال بهترین متخصص ارتودنسی در شمال تهران بگردید.

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


جراحی بینی
سه شنبه 1 آبان 1397 ساعت 19:54 | بازدید : 403 | نویسنده : مشاوران یزد | ( نظرات )

جراحی بینی یک نوع عمل جراحی برای تغییر شکل بینی می باشد که می توان از آن برای

و اصلاح عیوب دیگر بینی بهره جست.

در خلال جراحی بینی، جراح یک برش ایجاد می کند تا به استخوان و غضروف بینی دسترسی پیدا کند .برش معمولا در داخل بینی زده می شود بنابراین بعد از عمل جای برش غیر قابل مشاهده است. بر حسب نیاز ممکن است پیوند غضروف یا استخوان (هم می تواند از قسمت هایی از خود بدن بیمار باشد و هم می تواند پر کننده های ترکیبی مصنوعی باشد) نیز انجام شود.پس از اینکه جراح استخوان و غضروف بینی را اصلاح کرد ، پوست و بافت بینی بر روی ساختار جدید می نشیند. البته تاثیر نوع پوست بینی بر عمل جراحی  و نحوه ی جذب شدن پوست را نیز نباید نادیده گرفت.در نهایت یک آتل در بیرون بینی گذاشته می شود تا شکل جدید بینی را تا زمان بهبود پشتیبانی کند.

جراحی بینی می تواند تحت بیهوشی عمومی یا بیهوشی موضعی انجام شود انتخاب نوع بیهوشی به پیچیدگی جراحی بستگی دارد. اگر شما بیهوشی موضعی را انتخاب کنید ،باید آماده باشید که صدای کار کردن دکترتان بر روی غضروف و استخوان بینی را بشنوید.

جراحی بینی معمولا به صورت سرپایی انجام می شود اما گاهی اوقات هم ممکن است بیمار یک شب در بیمارستان یا محل جراحی بستری شود.

دکتر جراحی که عمل بینی را انجام می دهد معمولا متخصص گوش و حلق بینی یا جراح پلاستیک یا هر دو است .

بعد از جراحی بینی چه انتظاری داشته باشیم؟

پس از یک هفته، آتل و باندپیچی از روی بینی شما برداشته می شود.

جراحی بینی

صورت کمی پف دارد و نواحی اطراف چشم و بینی کبود و متورم است . کبودی دور چشم و تورم اطراف بینی برای چند روز ادامه دارد و پس از آن بهبود می یابد.کمپرس سرد می تواند برای به حداقل رساندن تورم و کاهش درد مفید باشد . دکترتان ممکن است برای کاهش درد برای شما مسکن نیز تجویز کند .حدودا ۱۰ تا ۱۴ روز طول می کشد تا کبودی و تورم بعد از جراحی تقریبا از بین برود .

ممکن است نیاز باشد تا چند روز اول بعد از جراحی سر خود را بالا نگه دارید.ممکن است چندین هفته طول بکشد تا دوباره بتوانید فعالیت های شدید را از سر بگیرید.

مقالات مفید و توصیه های پس از جراحی بینی :

۱۹ توصیه مهم پس از عمل بینی

فرایند بهبودی پس از عمل بینی

بعد از عمل بینی چه مدت مرخصی از کار لازم است

چرا عمل بینی انجام می دهیم؟

جراحی بینی می تواند سایز ، شکل و زاویه بینی شما را تغییر دهد و باعث شود بینی شما تناسب بهتری با بقیه اجزای صورتتان پیدا کند .

جراحی بینی می تواند مشکلات ساختاری بینی را که باعث گرفتگی مزمن یا مشکلات تنفسی می شود را اصلاح کند .

آیا عمل بینی برای من مفید است

برنامه ریزی برای عمل جراحی

جراحی بینی

جرحان معمولا بیماران را تشویق می کنند تا برای مراقبت از خود فعال باشند تا بتوانند به کمک هم یک برنامه درمانی را تنظیم کنند .در میان مسایل دیگر در مورد موارد زیر نیز بحت خواهد شد :

چطور برای عمل بینی آماده شویم

جراحی بینی چقدر موثر است ؟

میزان اثر بخشی جراحی به میزان انتظار شما از جراحی بینی بستگی دارد. نکته ی بسیار مهم این است که شما و جراحتان در مورد هدف جراحی به یک نظر مشترک برسید.

جراحی بینی

نتیجه ی جراحی بینی دائمی است ،اگرچه ممکن است آسیب های بعدی یا عوامل دیگر روی ظاهر بینی تاثیر بگذارد.جراحی زیبایی فقط باید بر روی بینی فردی انجام شود که رشد او کامل شده است که در خانم ها این سن ۱۵ یا ۱۶ و در آقایان ۱۷ یا ۱۸ می باشد .اگر جراحی بینی قبل از این سن انجام شود رشد بینی می تواند روی نتیجه ی نهایی جراحی بینی تاثیر بگذارد و احتمالا موجب بروز عوارض نیز خواهد شد.

 

اگر نتیجه ی جراحی برای من رضایت بخش نبود چه کار کنم ؟

متاسفانه علی رغم بهترین تلاش های دکتر ، در بعضی موارد یک بیمار ممکن است  از نتیجه جراحی دکتر خود ناراضی باشد .این اتفاق می تواند علل مختلفی داشته باشد از جمله خطای جراحی یا انتظارات غیر واقع بینانه از طرف بیمار. اگر بینی آنها در ماه های اول شکل ایده آلی که مد نظر داشته اند نگرفته است بیماران نباید وحشت زده بشوند زیرا نتیجه ی نهایی جراحی می تواند تا یک سال متغیر باشد، .اگر بیمار حتی پس از اینکه بینی شکل نهایی خودش را گرفت از نتیجه جراحی ناراضی بود ،گزینه هایی برای اصلاح و درمان وجود دارد .بسته به میزان تغییرات که نیاز است ،جراح ممکن است تغییر شکل بدون جراحی یا اگر جزو افراد واجد شرایط برای جراحی ترمیمی باشید جراحی ترمیمی را به شما پیشنهاد کند.

جراحی بینی

مزایای زیبایی

معمول ترین دلیل برای افرادی که تصمیم به انجام جراحی بینی می گیرند بهبود دادن ظاهر بینی شان است .خیلی از افراد احساس می کنند سایز و شکل بینی شان با بقیه ی اجزای صورتشان هماهنگی ندارد و به همین دلیل برای بهبود هارمونی صورتشان جراحی بینی را انتخاب می کنند .در طول جراحی بینی تغییراتی بر روی پل بینی،نوک بینی و سوراخ های بینی می توان ایجاد کرد.انتخاب یک جراح واجد شرایط برای انجام عمل جراحی بینی این اطمینان را خواهد داد که بیماران سودمندترین نتایج را از جراحی بینی خواهند گرفت.

جراحی بینی

از جمله مزایای زیبایی برای عمل بینی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

تقارن صورت – کوچکترین عدم تقارن در بینی افراد می تواند تاثیر عمده ای در ظاهرشان ایجاد کند . جراحی بینی می تواند ظاهر متعادل تری ایجاد کند.

بهبود شکل – تغییر در پل بینی یا نوک بینی می تواند توجه را به مناطق دیگر صورت جلب کند.

حجم متناسب – کاهش دادن پهنای بینی حتی یک مقدار کم ، می تواند تاثیر قابل توجهی بر روی تناسب بینی با بقیه اجزای صورت داشته باشد.

از بین بردن قوز یا اعوجاج بینی – جراحی بینی می تواند عیوب پل بینی را اصلاح کند چه این عیوب مادر زادی بوده و چه در اثر یک آسیب به وجود آمده باشد.

مزایای سلامتی

جراحی بینی علاوه بر داشتن مزایای زیبایی می تواند مشکلات مرتبط با سلامت را نیز اصلاح کند.دو مورد از مزایای اصلی جراحی بینی عبارتند از :

  • بهبود مشکلات تنفسی – جراحی بینی می تواند راه های باریک بینی را باز کرده و اختلالات ساختاری را اصلاح کند و توانایی تنفسی شخص را بهبود دهد.
  • اصلاح نقص های مادر زادی – جراحی بینی همانطور که نقایص مادرزادی داخلی اصلاح می کند می تواند به اصلاح نقایص بیرونی نیز بپردازد مانند انحراف تیغه ی بینی.

کیفیت زندگی

جراحی بینی علاوه بر مزایای فیزیکی، دارای مزایای روانی نیز می باشد .اشخاصی که از سایز و شکل بینی خود ناراضی هستند معمولا از ظاهرشان احساس خجالت می کنند و ممکن است از اعتماد به نفس پایین رنج ببرند. با این حال بسیاری از بیماران پس از انجام جراحی بینی افزایش محسوسی در اعتماد به نفس خود را گزارش کرده اند. این ویژگی به تنهایی می تواند یک دلیل بزرگ برای انتخاب جراحی بینی باشد.

جراحی بینی

ریسک ها

بعد از جراحی بینی شما باید انتظار تورم و کبودی اطراف چشم را داشته باشید . مشکلات دیگری که با احتمال کم ممکن است اتفاق بیفتد عبارتند از :

  • خون ریزی بینی
  • آسیب یا ایجاد حفره بر روی سپتوم بینی (دیواره ای که سوراخ های بینی را از هم جدا می کند)
  • مشکلات پوستی ،مانند از کار افتادن بافت پوست (نکروز پوست یا پوست مرده) یا حساسیت به چسب ها و باندپیچی
  • عفونت ،برای جلوگیری از ریسک ابتلا به عفونت به شما آنتی بیوتیک داده می شود
  • انسداد و گرفتگی بینی که ناشی از تورم درون بینی می باشد
  • عوارض بیهوشی

همچنین ممکن است نتیجه ی جراحی بینی آن چیزی که شما انتظارش را دارید نباشد.

اطلاعات بیشتر درباره عوارض جراحی بینی در  

  عوارض عمل بینی

به حداقل رساندن ریسک ها

عوارضی که در قسمت قبل اشاره شد احتمالی و بعید هستند . با این حال بیماران می توانند برای کاهش ریسک اقدامات زیر را انجام دهند .

قدم اول ، انتخاب جراح واجد شرایط .انتخاب یک جراح بینی خوب برجسته که استانداردهای ایمنی مناسب را حفظ کند می تواند احتمال ایجاد عفونت ،ایجاد حفره و عوارض دیگر را کاهش دهد.یک جراح با تجربه می تواند یک نتیجه رضایت بخش را تضمین کند.

قدم دوم ،بیماران باید دستور العمل های قبل از جراحی و دستورالعمل های بعد از جراحی را دنبال کنند.این دستورالعمل ها فقط برای کاهش ناراحتی ها استفاده نمی شود بلکه روند بهبود شما را سرعت بخشیده و سلامت بیمار را حفظ می کند.

قدم نهایی ،افراد باید ارتباط خود را با دکترشان در طول این فرآیند حفظ کنند .آنها باید تا آنجایی که ممکن است در مورد اهداف درمان و همچنین در مورد سابقه ی پزشکی،داروهای مصرفی ، عادت کشیدن سیگار و نگرانی های مرتبط خود خود صادق باشند.

 

اهداف ویژه

جراحی بینی می تواند برای تغییر شکل ، سایز و ظاهر کلی بینی استفاده شود.در بعضی موارد جراح شما ممکن است در همان زمان ایمپلنت چانه را نیز به شما پیشنهاد کند.این کار کمک می کند که مشخصات صورت تعادل بیشتری پیدا کنند.

ملاحظات کلی

بهترین راهی که بیمار می تواند متوجه شود که آیا او یک کاندید خوب برای جراحی بینی می باشد یا خیر این است که یک جلسه مشاوره با یک جراح واجد شرایط ترتیب دهد.جراح شما سابقه ی پزشکی،کیفیت پوست،اهداف زیبایی شناسی و آمادگی ذهنی تان را قبل از درمان بررسی می کند و بر اساس آن جراحی بینی را به شما توصیه می کند.

برچسب‌ها: جراحی بینی ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


تحصیل در اتریش
سه شنبه 1 آبان 1397 ساعت 19:41 | بازدید : 334 | نویسنده : مشاوران یزد | ( نظرات )

ادامه تحصیل در اتریش

کشور اتریش در بین کشور های پرطرفدار قرار گرفته است از این رو ادامه تحصیل در اتریش یکی از انتخاب های پر طرفدار در بین دانشجویان ایرانی می باشد. تحصیل در کشور اتریش به دلیل سیستم آموزشی قوی و همچنین هزینه های کم تحصیلی، بسیار رایج و پر طرفدار بوده و هدف بیشتر دانشجویانی است که قصد ادامه تحصیل در خارج از کشور را دارند. دانشگاه های کشور اتریش نیز در بین دانشگاه های مورد تایید وزارت علوم قرار گرفته اند. علاوه بر این ها این کشور از شرایط اجتماعی و تحصیلی بالایی برخوردار بوده و در این کشور برای دانشجویان بین المللی ارزش زیادی قائل می شوند. در ادامه شرایط تحصیلی در مقاطع مختلف در اتریش را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

ادامه تحصیل در اتریش در مقطع لیسانس

معمولا بسیاری از افراد دوره های کاردانی را در کشور خود گذرانده و برای ادامه تحصیل در اتریش با مدرک فوق دیپلم به این کشور مهاجرت می کنند. برای ادامه تحصیل در کشور اتریش در مقطع لیسانس و اخذ پذیرش از دانشگاه های اتریش در وهله ی اول شما می بایست مدرک دیپلم خود را به همراه قبولی در کنکور به همراه داشته باشید. افراد در مقطع کارشناسی در اتریش می توانند در انواع رشته ها تحصیل نمایند. طول مدت تحصیلات کارشناسی در اتریش ۴ سال است. این مقطع در اتریش شامل ۳۰ واحد می باشد. البته عده ای از افراد در برخی از رشته ها نیز می توانند این دوره را در ۳ سال نیز به پایان برسانند. شما می توانید بدون مدرک زبان نیز در این مقطع تحصیل کرده و یا مدرک زبان را از کالج های اتریش اخذ نمایید.

ادامه تحصیل در اتریش در مقطع فوق لیسانس

تحصیلات کارشناسی ارشد در اتریش به دو صورت امکان پذیر است. افرادی که در کشور خود موفق به اخذ قبولی از دانشگاه های دولتی شده اند می توانند با صلاحدید دانشگاه مورد نظر بدون آزمون دیگر و به صورت پیوسته در اتریش ادامه تحصیل دهند. اما در صورتی که افراد از دانشگاه های آزاد مدرک کارشناسی خود را اخذ نموده باشند می بایست به صورت نا پیوسته و با آزمون وارد کارشناسی ارشد شوند. طول مدت کارشناسی ارشد در اتریش شامل یک دوره ی ۲ ساله می باشد و امکان مشغول شدن به کار پس از پایان تحصیل وجود دارد.

ادامه تحصیل در اتریش برای مدرک دکتری

طول دوره های دکترای اتریش ۳ تا ۵ سال است. زبان تحصیل در این مقطع انگلیسی است بنابراین شما می بایست دوره های زبان انگلیسی را در کشور خود و یا در اتریش گذرانده باشید. ادامه تحصیل در مقطع دکترا در اتریش بسیار ارزان می باشد و شهریه های آن به صورتی است که رایگان تلقی می شود. نمره ی زبان شما باید ۵ یا ۶ باشد تا بتوانید موفق به اخذ پذیرش از دانشگاه های اتریش شوید. در زمان تحصیل دکترا در کشور اتریش شما اجازه کار در حدود ۲۰ ساعت در هفته را دارید. یکی دیگر از الزامات تحصیل دکترا در کشور اتریش دارا بودن مدرک تحصیلی فوق لیسانس از دانشگاه های معتبر است. این دوره در اتریش همانند کشور های دیگر بیشتر شامل دوره های تحقیقاتی و پروژه ای می باشد.

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


خوراکی های مضر در طول ارتودنسی
سه شنبه 1 آبان 1397 ساعت 19:29 | بازدید : 757 | نویسنده : مشاوران یزد | ( نظرات )

خوراکی های مضر در طول ارتودنسی می توانند باعث  شکستگی های احتمالی  این دستگاه شوند.

هنگامی که به دندان های شما دستگاه ارتودنسی پیوند می خورند ، مهم است که برای جلوگیری از شکستگی و یا ترک خوردگی این دستگاه ها از مواد غذایی بخصوصی اجتناب کنید.

همچنین ممکن است نیاز های شما در طول این درمان تغییر کند.

شما ناچار ید برای جلوگیری از بلعیدن ، شکستگی یا آسیب به روده از برخی از عادات قبلی خوردن و جویدن خود چشم پوشی کنید.

علاوه بر آن خوردن برخی از خوراکی ها رعایت بهداشت دهان و دندان شما را بسیار دشوار می کند.

منع خوردن خوراکی های مضر در طول ارتودنسی

یک متخصص ارتودنسی دستورالعمل هایی برای موفقیت درمان شما ، برایتان در نظر گرفته است.

به وسیله  بکار گیری آنها شما می توانید درمان خود را بهتر پیش ببرید.

مهم است که غذا های سخت و ترد را که می توانند دستگاه ارتودنسی ثابت شما را در معرض خطر بالای ترک خوردگی یا شکستگی قرار دهند از رژیم غذایی خود حذف کنید.

خوراکی های مضر در طول ارتودنسی که باید حذف شوند مانند:

  • سبزیجات سفت مانند هویج ، کرفس ، تربچه
  • میوه های سفت مانند سیب و میوه جات کال ( استفاده از کمپوت بلا مانع است)
  • آجیل های بسیار سخت مانند بادام ها و فندق ( استفاده از قطعات کوچکتر و یا خرد شده اشکالی ندارد)
  • آبنبات چوبی و آب نبات های سخت
  • ذرت بو داده ( پاپ کورن ) این خوراکی به خصوص از خوراکی های مضر در طول ارتودنسی است که بسیار منع شده است.
  • دانه ذرت بو داده می تواند در زیر لثه گیر کرده و باعث آلوده شدن و عفونت لثه و به دنبال آن حرکت آهسته دندان در ارتودنسی شود.
  • غلات و حبوبات خشک شده ( به خصوص هنگامی که خشک و ترد شده باشند ممنوع است مگر اینکه در شیر یا مایعات دیگر قبلا نرم شوند)

خوراکی های چسبناک

خوراکی های چسبناک در طول ارتودنسی

ازجمله خوراکی های مضر در طول ارتودنسی خوراکی های چسبناک است .

این خوراکی ها باید به عنوان بخشی از درمان ارتودنسی از لیست خوراکی های شما حذف شود.

زیرا آنها می توانند در بین پین و یا سیم ارتودنسی به دام افتاده و شما را به دردسر بیندازند.

از طرفی خوردن غذا های چسبناک ممکن است بریس ها را از محل خود جدا کرده و سیم های ارتودنسی را خم کند و یا بشکند.

دراین صورت به تجهیزات و یا سیم قوس دار ارتودنسی شما آسیب وارد می آید.

در نتیجه هر نوع خسارت و آسیب به دستگاه های نصب شده در دهان شما مستلزم جایگزینی و تعویض قطعه و یا تعمیر آن می شود.

بنابراین دور ماندن از غذاهای چسبناک یک وضعیت بدون خطر برای دستگاه های ارتودنسی و صرفه جویی در وقت و هزینه مصرفی شما است.

نمونه هایی از غذا های چسبناک که باید از آنها اجتناب شود:.

  • کارامل و تافی چسبنده
  • شکلات های کش دار
  • گز و سوهان

منع نوشیدنی های و خوراکی های مضر در طول ارتودنسی

برخی از نوشیدنی ها می توانند باعث ایجاد پوسیدگی در دندان ها شوند.

زیرا در اثر دارا بودن سطح بالای شکر دراین نوشیدنی ها  آنها می توانند برای مدت زمان طولانی تر ی بر روی دندان ها باقی بمانند.

اگر پس از مصرف این نوشیدنی ها دندان ها به دقت مسواک زده نشوند اثرات سوئی دارد.

آنها به طور حتم تاثیر مخرب خود را بر روی دندان ها و بریس شما به جا می گذارند.

از طرفی این نوع نوشیدنی ها می توانند باعث تشکیل پلاکت ها در دهان شما بشوند.

پلاکت ها هم در ترکیب با قند می توانند اسید تولید کنند.

آنها با گذشت زمان علاوه بر پوسیدگی دندان ها موجب ورم لثه نیز خواهند شد.

توصیه متخصص ارتودنسی شما در مورد  نوشیدنی ها

اگر نمی توانید آنها را به طور کامل کنار بگذارید بهتر است این مواد تنها یک بار در روز و آن هم همراه با مواد غذایی دیگر مصرف شوند.

پس از مصرف هم دندان ها را مسواک زده و یا از دهان شویه ها استفاده شوند.

اجتناب از گاز گرفتن با دندان های جلو

خوراکی های مضر در طول ارتودنسی

دندان های قدامی می توانند درموقع گاز گرفتن مواد غذایی و در طول درمان ارتودنسی  دردناک تر از بقیه دندان ها باشند.

عادات خوردن مواد غذایی و گاز گرفتن با دندان های جلویی در طول مدت ارتودنسی می تواند به یک بحران تبدیل شود.

گاز گرفتن یک سیب کامل یا هر میوه سفت دیگری در طول ارتودنسی باید ممنوع شود.

شما می توانید برای گاز گرفتن شیرینی های خشک و پیتزا های سفت و ترد و یا هر نوع میوه سفت آنها را با چاقو به قطعات کوچکتر تقسیم کرده سپس میل کنید.

اجتناب از گاز گرفتن خوراکی های مضر در طول ارتودنسی 

  • گاز گرفتن هویج و کرفس
  • شیرینی های خشک و سفت
  • ته دیگ
  • پیتزاهای ترد
  • نان سوخاری و یا نان های نازک و چند لایه
  • گاز زدن تکه های یخ

کنار گذاشتن برخی عادات مضر در طول و بعد از ارتودنسی

ناخن جویدن در طول ارتودنسی

علاوه بر کنار گذاشتن خوراکی های مضر در طول ارتودنسی عادات خاصی می توانند باعث آسیب جدی به بریس شما شوند.

از این رو توصیه می شود که تلاش های لازم را برای کنار گذاشتن این عادات در طول درمان و ترجیحا بعد از درمان انجام دهید.

چرا که این عادات می توانند اثرات مخرب فراوانی برای درمان ارتودنسی شما بوجود بیاورند.

در مواردی هم دیده شده که برخی افراد هنگامی که استرس دارند به کناره های براکت های خود به طور مکرر دست می زنند.

دست زدن زیاد به براکت ها باعث جابه جایی آنها می شود.

علاوه بر آن باکتریی های دست و یا ناخن شما می توانند از طریق انتقال میکروب به دهان و دندان ها و لثه های شما آسیب وارد کنند.

چند نمونه از عادات مضر که شما باید آنها را رها کنید

  • جویدن مداد ، قلم و یا دیگر اجسام سخت
  • گاز گرفتن ناخن های خود
  • گاز گرفتن تکه های پوست و ریشه ی اطراف ناخن
  • تلاش برای باز کردن یک بسته بندی پلاستیکی نرم یا سخت با دندان های خود
منبع : وبسایت دکتر درویش پور بهترین متخصص ارتودنسی
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


تعویض دوربین مداربسته آنالوگ
سه شنبه 1 آبان 1397 ساعت 12:46 | بازدید : 323 | نویسنده : مشاوران یزد | ( نظرات )

آیا باید دوربین مداربسته آنالوگ را با دوربین مدار بسته دیجیتال تعویض کنیم؟

•سازگاری

یکی از معایب دوربین های آی پی این است که شما نیاز به NVR خواهید داشت که با آن مدل خاص دوربین مطابقت داشته باشد، چرا که NVR بصورت اختصاصی و منحصر به فرد برای یک مجموعه خاص از دوربین تولید می شوند. هر بار که قصد اضافه کردن یک دوربین IP به سیستم را دارید باید مطمیئن شوید که NVR نصب شده قادر به پشتیبانی از آن مدل خاص می باشد یا نه. شما می توانید دوربین های آنالوگ را به هر DVR وصل کنید و اگر قصد تغییر مدل و ارتقا دستگاه DVR یا دوربین به یک سیستم جدیدتر را داشته باشید با مشکلات عدم سازگاری مواجه نخواهید بود.

•هزینه

دوربین های IP به وضوح گران تر هستند. قیمت بالای خود دوربین و سپس خرید مجوز استفاده از NVR برای تعداد مشخصی دوربین ورودی (معمولاً به ازای اضافه نمودن هر دوربین باید مبلغی برای خرید مجوز آن پرداخت شود). البته این پارامتر در مورد سیستم آنالوگ هم صدق می کند چرا که قیمت هر دستگاه DVR به میزان تعداد دوربین های قابل اتصال به آن خواهد بود پس برای دوربین های بیشتر هزینه بیشتر باید بپردازیم.

•مقایسه تفاوت ها

فروش دوربین ها در بازار تجهیزات امنیتی کشورهای پیشرفته به ازای هر ۸ یا ۹ دستگاه دوربین آنالوگ ۱ عدد دوربین IP خریداری می شود و از آن تعداد دوربین آی پی نیز کمتر از ۱۰ درصد از انواع مگاپیکسلی و باکیفیت بالا هستند. واقعیت این است که سیستم های آنالوگ به این زودی از بازار محو نخواهند شد و هنوز همه می توان به جرأت ادعا کرد که اکثر مراکز حساس امنیتی از زیر ساخت های آنالوگ بهره می برند.

آینده دوربین های آی پی بسیار روشن است، اما  فن آوری هایی بکار رفته در این تجهیزات چون سیلیکون و بردهای Encoder در مراحل اولیه پیشرفت خود هستند. برای دست یابی به کیفیت بالا و راه حل هایی که نیاز به انتقال بی سیم دارند تقریباً هیچ جایگزینی برای آی پی وجود ندارد، اما برای اکثر کاربردهای دیگر، آنالوگ بهترین راه حل است. البته این روز ها با ورود دوربین های مداربسته آنالوگ HD مشکل ضعف کیفیت دوربین های آنالوگ نیز برطرف شده، هرچند تا پیشرفت و همه گیر شدن این سیستم نو پا نیز زمان لازم خواهد بود. بطور کلی در ارائه راه حل های امنیتی برای متقاضیان سیستم های نظارت تصویری تقریباً در ۸۵% موارد دوربین های آنالوگ راه حل مناسب می باشد. این در حالی است که در صورت نیاز به استفاده از هر دو سیستم می توان از دستگاه های DVR هیبرید یا دوگانه استفاده نمود که امکان تلفیق این دو سیستم را به ارمغان آورده است.

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


دو شنبه 30 مهر 1397 ساعت 16:47 | بازدید : 222 | نویسنده : مشاوران یزد | ( نظرات )

معرفی انواع هارد های وسترن دیجیتال و رنگ های آن

از آنجایی که کمپانی وسترن که یک برند نام آور در میان هاردهای موجود در بازار می باشد و برای هاردهای ارائه شده ی خود دسته بندی رنگی قرار داده است پس بهتر است شناختی هرچند سطحی از کاربرد رنگ های هارد وسترن Wd داشته باشید تا بدانید هر کدام از رنگ های Green , Blue , Red , Purple , Black , Gold برای چه هدف و زمینه ای در نظر گرفته شده است و در این مقاله ی آموزشی برای شما عزیزان کاربرد رنگ های هارد وسترن Wd را به صورت مختصر توضیح می دهیم تا در هنگام انتخاب هارد دیسک وسترن با توجه به کاربرد و نیاز خود دچار سردرگمی در بین رنگ های موجود نشوید و اطلاعی مختصر و کلی درباره ی هر کدام از رنگها پیدا کنید.

هارد وسترن آبی

کاربرد رنگ آبی هارد وسترن

رنگ آبی هارد وسترن با هدف کاربردی عمومی با بازدهی مناسب طراحی شده است.هارد آبی رنگ همان هارد اولیه برند وسترن می باشد که کاملا مناسب برای کاربری های روزمره و جوابگوی بسیاری از نیازهای کاربران می باشد ضمن این که قیمت معقول و سرعت مناسبی دارد که برای هارد اولیه کامپیوترهای رومیزی ، لپ تاپ ها و برخی ایکس باکس ها مورد استفاده قرار می گیرد و در مدل های بروز تر در این رنگ هارد اطلاعات در یک مرکز متراکم شده اند تا سرعت دست یابی به اطلاعات بالاتر رود.

کاربرد رنگ سبز هارد وسترن

رنگ سبز هارد وسترن با هدف فضای ذخیره ساز به صورت بهینه طراحی شده است. این هارد کم مصرف و بی سر و صدا با قیمت پایین اغلب مناسب برای آرشیوسازی و ذخیره کردن اطلاعاتی همچون موسیقی و عکس و فیلم بر روی یک هارد ثانویه می باشد این رنگ هارد مناسب استفاده ی مداوم از دیتا نیست و و به همین دلیل برای کارهای محاسباتی همراه با پردازش توصیه نمی شود همچنین برای لپ تاپ ها نیز هارد مناسبی نیست چرا که با وجود خاصیت Intellipower در مواقع عدم استفاده از هارد سرعت چرخش پایین آمده تا مصرف را به حداکثر بهینه بودن برساند.

کاربرد رنگ مشکی هارد وسترن

رنگ سبز هارد وسترن با هدف کارآیی سرعت بالا و بازده بهتر طراحی شده است. این رنگ هارد بالاترین Performance را در میان هارد های وسترن دارا می باشد یعنی سرعتی بالا در خواندن و نوشتن اطلاعات که مناسب برای کارهایی با نیاز به سرعت بالا مانند بازی های ایکس باکس Xbox ، امور پردازشی و محاسباتی ، بوت سریع ویندوز و … می باشد و در این هارد لرزش و سروصدای هارد به حداقل رسیده تا نهایت لوکس بودن و کلاس کاری در آن حفظ شود. پس دور از انتظار نیست که با همه ی این مزایا قیمتی بالا داشته باشد.

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


هک دوربین مداربسته
یک شنبه 29 مهر 1397 ساعت 17:34 | بازدید : 386 | نویسنده : مشاوران یزد | ( نظرات )

چگونه از هک شدن دوربین مداربسته جلوگیری کنیم

با رعایت یکسری نکات می توان از هک شدن دوربین مداربسته جلوگیری کرد که در ادامه همین مقاله به برخی از آن اشاره خواهیم کرد .

به روز رسانی ( Upgrade) تجهیزات مدار بسته

یکی از مهمترین مواردی که می تواند از هک دوربین مدار بسته پیشگیری کند، به روز رسانی نرم افزار دوربین و ضبط کننده دوربین مدار بسته است؛ تولید کنندگان، همواره در حال ارتقاع سطح امنیتی محصولات مدار بسته هستند و این پیشرفت ها را از طریق نسخه به روز رسانی نرم افزار سیستم، که چندین بار در طول سال ارائه می شود، در اختیار مشتریان قرار می گیرد. پرهیز از به روز رسانی تجهیزات مدار بسته راه را برای هکر های دوربین مدار بسته باز خواهد کرد تا با اقدامات سودجویانه حریم شخصی مشتریان را نقض کنند و مشکلاتی مانند آنچه در ویدیوی بالا می بینید را شاهد باشیم.

شبکه مخصوص سیستم مدار بسته

یک شبکه مخصوص برای ارسال و دریافت تصاویر دوربین مدار بسته بصورت با سیم یا بدون سیم ( با رنج آی پی مشخص) طراحی و راه اندازی شود تا تصاویر دوربین های مدار بسته در فضای ایزوله و جدا از شبکه عمومی ارسال و دریافت گردد. با این کار یک لایه امنیتی بیشتر و یک قدم در جهت جلوگیری از هک دوربین مدار بسته برداشته می شود.

گزینش افرادی که به سیستم مدار بسته دسترسی دارند

مهم است که بدانیم چه افرادی در حضور یا عدم حضور شما به شبکه و تصاویر دوربین های مدار بسته دسترسی دارند، در واقع با اینکار شما یک لایه امنیتی دیگر در مورد طبقه بندی سطوح دسترسی به تصاویر، به سیستم امنیتی اضافه می کنید و می توان از هر نفوذی پیشگیری کرد و یا در کوتاهترین زمان ممکن هر نفوذ غیر مجازی را شناسایی نمود. ورود غیر مجاز هر کاربر را می توان در قسمت گزارش های دستگاه ضبط مشاهده نمود.

 

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


عیب یابی دوربین مداربسته
شنبه 28 مهر 1397 ساعت 15:55 | بازدید : 318 | نویسنده : مشاوران یزد | ( نظرات )

نکات عیب یابی دوربین مداربسته

برخی از مشکلاتی که امکان دارد دوربین مداربسته با آن برخورد کند در زیر آورده شده است , تنظیمات موشن دتکشن درست عمل نمی کند:

* تنظیمات دوره های رکورد درست نمی باشد.

* تنظیمات منطقه موشن دتکشن صحیح نیست.

* حساسیت بسیار کم یا بسیار زیاد است.

* معمولا برای بعضی ورژن ها محدودیت سخت افزاری وجود دارد.

عیب یابی دوربین مدار بسته – آلارم خاموش نمی شود یا کار نمی کند:

* تنظیمات هشدار یا آلارم درست نیست.

* خروجی آلارم به صورت دستی باز است.

* خطای ورودی دستگاه یا اتصال درست نیست.

* بعضی از ورژن ها ممکن است این مشکل را داشته باشند که سیستم را ارتقا مشکل حل می شود.

* اتصال کابل آلارم درست نیست.

* ورودی سیگنال آلارم درست نیست.

* حلقه های زیادی به یک خروجی آلارم متصل است.

عیب یابی دوربین مدار بسته – پسورد DVR را فراموش کرده اید:

معمولا در دستگاه های DVR به صورت پیش فرض کارخانه تولید کننده یک پسورد پیش وجود دارد که البته هر برند با یکدیگر متفاوت است حال در این مقاله تلاش می کنیم که برای شما اطلاعات مفیدی قرار دهیم.

اصولا پسورد دستگاه به صورت چهار رقم تا هشت رقم است .

دستگاه DVR هایک ویژن : این دستگاه ها معمولا پسورد پیش فرض آنها ۱۲۳۴۵ است.

دستگاه DVR سامسونگ : این دستگاه ها معمولا پسورد پیش فرض آنها ۱۲۳۴ است.

دستگاه های DVR پلاس ویژن : این دستگاه ها معمولا پسورد پیش فرض آنها ۱۲۳۴۵۶ است .

حال دو روش هم در ارتباط با باز گرداندن پسورد دستگاه feeler که معمولا قابل اجرا است را توضیح می دهیم:

عیب یابی دوربین مدار بسته – روش بازگرداندن پسورد :

روش اول: در ابتدا به هیچ قسمتی وارد نشوید،  ابتدا کلید   Esc  را بالای  ۵  ثانیه نگه دارید  ، بعد  از آن  کلید   Stop را بالای   ۵  ثانیه  نگه دارید.  این دو عمل را به مدت ۳  ثانیه با هم انجام دهید .

وقتیکه صدای بوق را شنیدید به معنی برگرداندن رمز به  حالت تنظیمات کارخانه میباشد.  کاربر اولیه  admin  strong>  بوده و رمز عبورهم که خالی میباشد.

روش دوم: ابتدا به هیچ قسمتی وارد نشوید،  در ابتدا کلید   SLOW   را بالای  ۵  ثانیه نگه دارید  ، بعد  از آن  کلید   FAST  را بالای   ۵  ثانیه  نگه دارید.  این دو عمل را به مدت ۳  ثانیه با هم انجام دهید .

وقتیکه صدای بوق را شنیدید به معنی برگرداندن رمز به  حالت تنظیمات کارخانه میباشد.  کاربر اولیه  admin    بوده و رمز عبورهم که خالی میباشد.

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


افزایش طول عمر دوربین مداربسته و شبکه
پنج شنبه 26 مهر 1397 ساعت 13:27 | بازدید : 277 | نویسنده : مشاوران یزد | ( نظرات )

برای افزایش طول عمر دوربین مداربسته و شبکه نکات زیر را رعایت کنید

دوربین های مداربسته با کیفیت را می توان تا سالیان متمادی مورد استفاده قرار داد به شرط اینکه دوربین از کیفیت مطلوبی برخوردار باشد و نیز کاربر با راهکارهای افزایش طول عمر دوربین مداربسته آشنا باشد .

نصب دوربین های امنیتی درجه حرارت

اگر شما تجربه زندگی در آب و هوای خیلی سرد را دارید، دوربین مداربسته ای باید نصب کنید که ساز و کارش متناسب با شرایط آب و هوایی زمستانی باشد. دوربین مداربسته‌ای که با یک گرمکن ساخته شده (گاهی بعنوان دوربین مداربسته درجه حرارت نامیده می شوند)، می تواند عملکرد غیر یکنواختی در زمان افزایش یا کاهش دما از خود نشان دهد. گرمکن دوربین مدار بسته کمک می کند تا از قطعات الکتریکی دوربین مدار بسته محافظت شود و از بروز مه و بخار جلوگیری می کند. همه این ساز و کارهای آب و هوایی، طیف گسترده ای از درجه حرارت را به گونه ای که دوربین مداربسته بتواند زیر صفر درجه مقاومت کند، پشتیبانی می کنند. دوربین های امنیتی درجه حرارت برای عملکرد پیوسته در طول گرمای تابستان یا سرمای زمستان طراحی شده اند.

بررسی کابل های دوربین

آیا دوربین مداربسته امنیتی شما بدرستی متصل شده، و همه کابل های دوربین و دستگاه ضبط شما سالم هستند؟ هر نشانه ای از فرسودگی، پوسیدگی یا پارگی را بیابید. آیا کابل ها بدون پوشش هستند؟ اگر هر یک از آنها فرسوده، پاره یا بدون پوشش هستند، باید فورا آنها را تعویض کنید.

همچنین شما می توانید رطوبت یا نم داخل دوربین مدار بسته را بوسیله یک حلقه Uشکل از کابل دوربین، بزدایید. که این حلقه مانع از تراوش آب به داخل دوربین می شود.

نگاهی به اتصالات دوربین

آیا دوربین مداربسته شما بطور ایمن متصل شده است؟ آیا اتصالات تجهیزات ویدئویی شما در وضعیت خوبی است؟ همه این اتصالات را با دقت بررسی کنید تا مطمئن شوید که هیچ نشانه ای از آسیب یا خوردگی وجود ندارد.

 
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


استفاده از دوربین مداربسته در ایران
چهار شنبه 25 مهر 1397 ساعت 20:4 | بازدید : 356 | نویسنده : مشاوران یزد | ( نظرات )

رشد میزان استفاده از دوربین مداربسته در ایران 

عمده کاربرد دوربین های مداربسته مربوط به محافظت از جان و دارایی های افراد است از این رو این نوع سیستم ها را می توان در مصارف خانگی هم مورد استفاده قرار داد .

استفاده از دوربین مداربسته در ایران

•محافظت از اطلاعات

رقبای کاری شما حاضرند هزینه های بسیار گزافی برای اشراف و آگاهی از اسرار شرکت شما بپردازند. دوربین هایی که با استراتژی دقیق نصب شده باشند از آن ها و هم چنین قصد و نیت آن ها برای سرقت اطلاعات شما جلوگیری می کنند.

•مدیریت از راه دور

بسیاری از سیستم های امنیتی مبتنی بر نصب دوربین مدار بسته مجهز به نرم افزار هایی هستند که قادرند تاسیسات و اماکن متعددی را از یک نقطه رویت کنند. چنین قابلیتی هزینه تجهیزات و هزینه های اضافی مدیریتی شما را به طور قابل ملاحظه ای کاهش داده و به مدیران این امکان را می دهد که علی رغم درگیری های زمانی و مکانی بر کل محیط کار خود نظارت نمایند.

•شناسایی بهتر مشتریان

بسیاری از مشاغل کوچک از سیستم های امنیتی دوربین مدار بسته خود به منظور مطالعه عادات مشتری هایشان, بهینه سازی مسیر های تردد در فروشگاه ها, تغییر مکان مناسب محصولات و اطمینان از عادات مثبت مشتری استفاده می کنند.

•ساده سازی عملیات

نظارت تصویری از طریق نصب دوربین مداربسته در کارخانجات, اماکن تولیدی و اجرایی جهت مشاهده و نظارت تجهیزات و شناسایی سریع مشکلات که ممکن است تاخیرات یا دشواری هایی را برای روند تولید به همراه داشته باشد, به کار می رود. هم چنین به عنوان چشم بیداری برای ایجاد تاثیر مثبت در روند تولید و حصول اطمینان از تجهیز مناسب عوامل تولید در محیط کار به کار می رود.

•معتبر ساختن آلارم ها

مدیران تمایل ندارند که چندین ساعت از زمان استراحت خود را وقف پاسخ گویی به آلارم های اشتباهی که در محیط کار به وجود آمده بنمایند. به وسیله نصب سیستم امنیتی دوربین مدار بسته , معتبر سازی چنین آلارم هایی تنها یک کلیک موس خواهد بود و آن گاه می توان به استراحت, تفریح و یا مسافرت پرداخت.

 

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


دوربین مداربسته برای هوای سرد
سه شنبه 24 مهر 1397 ساعت 14:34 | بازدید : 333 | نویسنده : مشاوران یزد | ( نظرات )

دوربین مداربسته مناسب برای هوای سرد 

کاربری دوربین مداربسته می تواند نحوه عملکرد آن را تعیین کند , دوربین هایی با قیمت های بالاتر مناسب برای محیط هایی صنعتی و خاص هستند اما دوربین های ارزان تر برای مصارف خانگی و اداری به کار گرفته می شوند .

نصب دوربین مداربسته مناسب برای هوای سرد

بعد از خرید دوربین مداربسته نوبت به نصب و راه اندازی آن است , محل نصب که در ابتدا تعیین شده است توسط تکنسین مربوطه بررسی می شود تا مانعی بر دید دوربین مداربسته وجود نداشته باشد و هم چنین خطری دوربین مداربسته را تهدید نکند .

نصب دوربین مداربسته مناسب برای هوای سرد عمدتا در محیط خارجی صورت می گیرد چرا که هوای محیط داخلی منزل , شرکت و .. به اندازه کافی گرم هست و نیازی نیست که دوربین مداربسته دارای چنین قابلیت هایی باشد از این رو تمامی احتمالاتی را که امکان دارد به دوربین مداربسته آسیب بزند در نظر بگیرید و سعی کنید دوربین را نسبت به حوادث احتمالی ایمن نگه دارید .

اهمیت لنزها در دوربین مداربسته

نکته مهم بعدی در رابطه با نصب دوربین مداربسته مناسب برای هوای سرد توجه به لنز دوربین است , همانطور که می دانید انواع دوربین های مداربسته دارای لنز های مخصوص به خود هستند که در شرایط و کاربری های مختلف متفاوت اند . در محیط های سرد هر چند وقت یکبار لنز دوربین مداربسته را چک کنید و از سالم بودن آن اطمینان حاصل نمایید , در طول مدت نصب دوربین ممکن است بر روی لنز دوربین مداربسته بخار و یا شی ای خارجی نشسته باشد که نسبت به زدودن آن اقدام نمایید .

اگرچه دوربین مداربسته مناسب برای هوای سرد طراحی شده است اما لازم است اقداماتی را به جهت حفظ سلامت دوربین در این محیط ها انجام دهید , به طور مثال می توانید برای محافظت بیش تر از کاور استفاده نمایید. کاورهای فلزی و یا حتی پارچه ای می توانند تا حد زیادی از نفوذ سرمای شدید , رطوبت و .. به داخل دوربین مداربسته جلوگیری کنند .

میزان دمایی را که یک دوربین مداربسته می تواند تحمل کند به طور دقیق توسط مجموعه سازنده تعریف می شود؛ از این رو انتظار کارکرد صحیح دوربین را در دمای پایین تر یا بالاتر از رنج معین شده نداشته باشید , نحوه کارکرد دوربین مداربسته مناسب برای هوای سرد کاملا متفاوت با دیگر انواع دوربین های مداربسته است که این مساله موجب دوام سیستم در برابر سرمای شدید گردیده است .

 

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نکات نگهداری از دوربین مداربسته
دو شنبه 23 مهر 1397 ساعت 14:42 | بازدید : 333 | نویسنده : مشاوران یزد | ( نظرات )

نکات مهم نگهداری از دوربین مداربسته در مقابل حوادث طبیعی 

نگهداری از دوربین مداربسته در برابر خطراتی چون رعد و برق , طوفان , آب و هوا و .. الزامی است بدین منظور برخی نکات حائز اهمیت است .

در خطرات رعد و برق لازم است دوربین مداربسته در محلی امن نصب شود که در معرض برخورد مستقیم رعد و برق قرار نگیرد , برای نگهداری از دوربین مداربسته از نصب فلزات اجتناب نمایید چرا که در صورت اصابت رعد و برق دوربین مداربسته از کار می افتد و عملا غیر قابل استفاده می گردد .

دوربین مداربسته و تجهیزات آن را به صورت محکم و مقاوم سرجای خود نصب کنید , در صورت وقوع طوفان اگر دوربین سرجای خود محکم نباشد خساراتی به بار خواهد آورد . نگهداری از دوربین مداربسته در مقابل طوفان تنها در گرو نصب اصولی و مقاوم است .

انواع نگهداری دوربین مداربسته

سه نوع تعمیر و نگهداری وجود دارد که باید در یک سیستم نظارت تصویری انجام شود.

تعمیرات پیشگیرانه

نگهداری دوربین مداربسته به صورت برنامه ریزی شده و دوره ای.

تعمیرات اصلاحی

تعمیر اضطراری کل یا قسمتی از دوربین مداربسته، که نقصی در آن رخ داده است.

تعمیرات مربوط به مشتری یا کاربر

رسیدگی و تعمیر مشکلاتی که مشتری اعلام می کند و تحت پوشش خدمات شرکت دوربین مداربسته مربوطه است.

چک لیست سرویس و نگهداری دوربین مداربسته

در این قسمت ما یک چک لیست ساده از نگهداری دوربین های مداربسته را ارائه می کنیم تا شما به راحتی اطمینان حاصل کنید که آیا سیستم دوربین مداربسته شما در حال کار است یا دچار مشکل شده است.

لنز دوربین مداربسته

بررسی کنید که لنز دوربین به درستی تنظیم و فوکوس شده باشد.

بررسی کنید که تمام محیط مورد نظر، تحت پوشش میدان دید دوربین مداربسته قرار گرفته باشد.

گرد و غبار را تمیز کنید، لنز دوربین مداربسته را با هوای فشرده و پوشش دوربین مداربسته را با یک پارچه میکروفیبری پاک کنید.

اگر دوربین مداربسته شما دارای قابلیت تشخیص حرکتی است، از کارکرد صحیح آن اطمینان حاصل کنید.

از کنترل دوربین مداربسته به منظور چک کردن قابلیت بزرگنمایی، گردش و چرخش (PTZ) استفاده کنید.

هر گونه مانعی که ممکن است در دید دوربین مداربسته خدشه ایجاد کند، مثل شاخ و برگ گیاهان را از اطراف دوربین مداربسته دور کنید.

بررسی کنید که دوربین ها به طور ایمن به به دیوار یا سقف وصل شده باشند.

برای دوربین های مداربسته مادون قرمز و دید در شب، چراغ های LED و نورافکن ها را بررسی کنید.

سیم کشی

سیم کشی و کابل ها را چک کنید که سایش یا بریدگی نداشته باشد.

سیم کشی های سست را تعمیر کنید.

بررسی کنید که مکانیزم  انتقال تصویر و صدا بدون اختلال انجام شود.

 

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


سوئیچ شبکه مناسب برای دوربین مداربسته
یک شنبه 22 مهر 1397 ساعت 17:25 | بازدید : 345 | نویسنده : مشاوران یزد | ( نظرات )

سوئیچ شبکه مناسب برای دوربین مداربسته

انواع سوئیچ شبکه برای دوربین های مداربسته دارای پورت و سرعت متفاوتی هستند که کاربری و نوع سیستم نوع سوئیچ را تعیین می کنند .

به روزترین سوئیچ شبکه برای دوربین مداربسته

امروزه عمدتا از سوئیچ شبکه دوربین مداربسته از نوع Ethernet استفاده می شود که دارای سرعت بالایی هستند و در کمترین زمان ممکن می توان اطلاعات و دیتاها را به بخش مختلف یک شبکه LAN انتقال داد .

تبادل اطلاعات توسط سوئیچ شبکه دوربین مداربسته از سرعت 1 گیگابایت تا 10 گیگابایت امکان پذیر است و نیز قادر هستند تا 128 اتصال را هم پوشش دهند که به نوع آن ها که خانگی و یا صنعتی است، بستگی دارد .

سوئیچ شبکه دوربین مداربسته را می توان در دسته بندی دیگری هم قرار داد , این قطعات در انواع زیر موجود هستند که نوع کارایی , تعداد اتصالات و سرعت هر یک با دیگری متفاوت است .

سوئیچ شبکه برای دوربین مداربسته LAN : در این نوع سوئیچ شبکه تمامی داده ها و اطلاعات به ترتیب اولویت بندی و سپس ارسال می شوند , عملکرد سوئیچ شبکه دوربین مداربسته LAN بسیار ساده بوده و دیتاهای مهم تر در این نوع سوئیچ ها با سرعت بیش تری انتقال داده می شوند .

سوئیچ شبکه دوربین مداربسته مدیریت شده : دیتا ها در سوئیچ شبکه دوربین مداربسته مدیریت شده با حجم بالایی انتقال داده می شوند و تمامی اطلاعات در این نوع سوئیچ ها دسته بندی و مدیریت شده و به صورت همزمان با پورت ها منتقل می شوند از این رو از آن ها در پروژه ها و سازمان های مهم و بزرگ استفاده می شود .

سوئیچ شبکه برای دوربین مداربسته مدیریت نشده : اما این نوع سوئیچ شبکه دوربین مداربسته در کاربری های ساده تری همچون سیستم های خانگی استفاده می شود چرا که از سرعت به نسبت کمتری برخوردار بوده و اتصال پورت ها هم در این نوع سوئیچ ها محدود تر است .

 
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


دوربین مداربسته در فضای عمومی
شنبه 21 مهر 1397 ساعت 18:35 | بازدید : 343 | نویسنده : مشاوران یزد | ( نظرات )

دوربین های مداربسته در فضا های عمومی مفید هستند یا مزاحم

به هنگام خرید دوربین های مداربسته به نوع آن ها توجه کنید , اگر دوربین های مداربسته در فضای عمومی نصب شوند بایستی دارای یکسری ویژگی ها باشند که در ادامه برخی از آن ها را شرح می دهیم :

قوانین نصب دوربین مدار بسته در خانه ها

نصب دوربین مداربسته در فضای داخلی ساختمان از نظر اخلاقی و قانونی زمانی مجاز است که همه اعضای خانواده از وجود دوربین مداربسته در خانه اطلاع داشته باشند. 

به افراد متفرقه و مهمانانی که به آن خانه می آیند نیز باید اطلاع رسانی شود تا آن ها بدانند که توسط دوربین مدار بسته، تحت نظارت قرار گرفته اند. به کارگیری دوربین مدار بسته در فضاهای شخصی مثل حمام و سرویس بهداشتی اخلاقی نیست.

برای نصب دوربین مدار بسته در مشاعات ساختمان های مسکونی مثل پارکینگ، حیاط و …. تایید کتبی یکی از عضوهای مجمع یا هیئت مدیره ساختمان الزامی است اما اگر مجمع ساختمان این موضوع را تایید کند نظر آن بر نظر مفرد ساکنان از ارجعیت بیشتری برخوردار خواهد بود . اگر هر یک از اعضای ساختمان بخواهند با مخالفت خود مانع نصب دوربین شوند، هیئت مدیره می تواند با دریافت مجوز کتبی نصب دوربین را انجام دهد.

اگر ساختمان شخصی باشد، صاحب خانه باید فضای بیرونی خانه که تحت پوشش دوربین مدار بسته قرار می گیرد را در نظر بگیرد و تمرکز اصلی را بر مناطق مهم و کلیدی مثل درب ورود و خروج معطوف کند. 

از لحاظ قانونی، همسایه ها و سایر افرادی که در مناطق اطراف ساختمان مسکونی در رفت و آمد هستند، باید از وجود دوربین مدار بسته مطلع شوند. این کار با استفاده از یک تابلو که نمونه ای از ان در شکل بالا آورده شده، قابل انجام است. مطالعات کارشناسان نشان می دهد این عمل، جلوی فعالیت خرابکاران و سارقان را نیز می گیرد. 

 
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


بهترین زاویه دید دوربین مداربسته
جمعه 20 مهر 1397 ساعت 1:2 | بازدید : 355 | نویسنده : مشاوران یزد | ( نظرات )

بهترین زاویه دید و جاگزاری مناسب دوربین مداربسته

نکات مهم موثر در زاویه دید دوربین مداربسته

فاصله کانونی لنز: فاصله کانونی در سیستم‌های نوری مثل لنز دوربین‌های مداربسته، به میزان همگرایی (فوکوس) یا واگرایی (دیفیوز) شدن پرتوهای نور گفته می‌شود. هر چه فاصله کانونی، کوتاه تر باشد، قدرت و تمرکز نور بیشتر و هر چه فاصله کانونی بلندتر باشد، قدرت و تمرکز نور کمتر می‌شود. در سیستم های مداربسته هرچه فاصله کانونی لنز بیشتر باشد زاویه دید دوربین کمتر خواهد بود.

اندازه چیپ تصویر: اندازه چیپ تصویر نیز می تواند در زاویه دید دوربین تاثیر گذار باشد. در دو دوربین با لنزهای مشابه دوربینی که چیپ تصویر بزرگتری دارد زاویه دید بیشتری خواهد داشت. از آنجایی که دوربین های مداربسته امروزی معمولا چیپ های با اندازه مشابه دارند این المان کمتر برای بررسی زاویه دید دوربین بررسی میشود.

نوع برش تصویر با توجه به نوع زاویه دید: نوع برش تصویر نیز می تواند در زاویه دید دوربین موثر باشد. با توجه به استاندارد تصویر، ممکن است تصویر با نسبت های متفاوتی برش داده شود. برای مثال در سیستم های تلویزیونی قدیمی برش تصویر معمولا با نسبت ۴:۳ صورت می گرفت یعنی اگر عرض تصویر چهار باشد ارتفاع آن ۳ خواهد بود. در استانداردهای جدید این برش معمولا به صورت ۱۶:۱۰ یا ۱۶:۹ صورت می گیرد که در نتیجه آن تصویر عریض خواهد بود و زاویه دید افقی بیشتر خواهد شد.

محاسبه محل نصب دوربین و محاسبه زاویه دید

زاویه دید در دوربین های مدار بسته معمولی با لنز ۳٫۶ میلیمتری و حسگر ۱٫۳ اینچی استاندارد که اکثر دوربین های مداربسته از این سیستم پیروی میکنند البته هر دوربین حکم یک چشم انسان را ایفا میکند . حال با توجه به این، می توان گفت زاویه دید هر چشم انسان به صورت تقریبی نزدیک ۷۵ درجه میباشد، زاویه دید دوربین مدار بسته را نیز تقریباً ۷۵ درجه در نظر میگیریم . حال برای اینکه متوجه شوید دوربین مدار بسته در محیط مورد نظر شما چه زاویه دیدی خواهد داشت کافیست در نقطه مورد نظر خود ایستاده و با گرفتن یک چشم خود با دست، همانند تست بینایی با یک چشم به محیط نگاه کنید.

 
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


پروژکتور مکمل دید در شب
سه شنبه 17 مهر 1397 ساعت 14:2 | بازدید : 358 | نویسنده : مشاوران یزد | ( نظرات )

پروژکتور های مکمل برای سیستم دید در شب دوربین مدار بسته

برای اینکه دوربین مداربسته حتی در شب هم کارایی خود را از دست ندهد و قادر باشد تا تصاویری با کیفیت و مطلوب ضبط کند لازم است پروژکتور های مکمل برای سیستم دید در شب در دوربین مداربسته تعبیه شوند .

کاربرد های پروژکتورهای مکمل برای سیستم دید در شب دوربین مدار بسته

برد دید در شب انواع دوربین های مداربسته با یکدیگر متفاوت است برخی از دوربین های مداربسته دارای دیدی وسیع تر در شب هستند و برخی دیگر دید محدود تری دارند اگر دید در شب دوربین مداربسته شما کافی نیست می توانید از پروژکتور IR دید در شب دوربین مداربسته استفاده کنید .

پروژکتور دید در شب دوربین مداربسته را می توان در انواع دوربین های مداربسته به کار برد و کاربری این نوع تجهیزات محدود به دوربین و یا محیطی خاص نمی باشد اما عمدتا از آن ها در دوربین هایی استفاده می شود که فاقد LED  های مادون قرمز هستند , به هنگام خرید دوربین مداربسته به این قابلیت توجه کنید برخی از آن ها دارای LED های مادون قرمز نمی باشند که در این موارد لازم است از پروژکتور دید در شب دوربین مداربسته استفاده شود .

از کاریرد های پروژکتورهای IR برای دید در شب دوربین مداربسته می توان به سازمان و ارگان های مهم و حساس نظامی , امنیتی و .. اشاره کرد که در هریک دوربین مداربسته ی خاصی همراه با پروژکتور دید در شب به کار گرفته می شود .

برای نصب پروژکتور دید در شب دوربین مداربسته بایستی دقت کافی را به خرج داد , نصب پروژکتور مادون قرمز در خلاف جهت دید دوربین مداربسته نه تنها افزایش کیفیت تصاویر را در شب موجب نمی شود بلکه محل تصویربرداری به نقطه کوری تبدیل می شود که برای کاربر قابل مشاهده نخواهد بود , بهترین محل برای نصب پروکتور زیر دوربین مداربسته است .

 
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


تشخیص حرکت در دوربین مداربسته
دو شنبه 16 مهر 1397 ساعت 15:46 | بازدید : 361 | نویسنده : مشاوران یزد | ( نظرات )

کارکرد سیستم تشخیص حرکت در دوربین مدار بسته 

برای اینکه تمامی حرکات و فعالیت ها در یک محیط زیر نظر گرفته شود لازم است دوربین مداربسته مجهز به قابلیت تشخیص حرکت باشد , توسط این قابلیت دوربین مدار بسته می تواند حرکات مشکوک افراد را تشخیص و زیر نظر بگیرد .

کارکرد سیستم تشخیص حرکت در دوربین مدار بسته 

یکی از قابلیت ها در دوربین های مداربسته تشخیص حرکت است ,این قابلیت به شما این امکان را می دهد تا هر گونه فعالیتی را زیر نظر گرفته و حرکت اشیا و افراد توسط دوربین مداربسته تشخیص داده شوند .

دوربین های مداربسته ای که با تکنولوژی روز دنیا عجین شده اند قطعا این قابلیت را دارند چرا که قابلیتی مهم و کاربردی در دوربین های مداربسته محسوب می شود, تشخیص حرکت در دوربین مدار بسته را در قسمت تنظیمات دوربین فعال کرده و زین پس حرکت افراد است که در تصاویر و ویدیو ها شناسایی می شود .

یک کاربر می تواند تعداد زیادی دوربین مداربسته را با این قابلیت زیر نظر بگیرد چرا که تشخیص حرکت در دوربین مدار بسته موجب می شود تا دوربین تنها به هنگام مشاهده موارد مشکوک اقدام به ثبت و ضبط تصاویر نماید در حالت عادی کاربر می تواند مطمئن باشد که هیچ مورد مشکوکی رخ نداده و با خیال راحت با دیگر امور خود بپردازد .

بدون قابلیت تشخیص حرکت در دوربین مدار بسته یک کاربر عملا نمی تواند بیش از یک یا دو مانیتور را کنترل کند , زل زدن به صفحه مانیتور برای طولانی مدت سبب خستگی چشم ها شده و همین هم گاهی موجب بی دقتی هایی می شود از این رو با این قابلیت کاربر تنها موارد مشکوک را مشاهده و دنبال می کند بدون اینکه رویداد مشکوک و مهمی از دید کاربر پنهان بماند .

تشخیص حرکت در دوربین مدار بسته

وقایعی که در حیطه دید دوربین مداربسته های مداربسته مجهز به قابلیت تشخیص حرکت رخ می دهد به سرعت بر روی مانیتور نمایش داده شده و آژیر هشدار هم کاربر را از این مساله آگاه می کند به این ترتیب هیچ اتفاق و مورد مشکوکی نیست که قابلیت تشخیص حرکت در دوربین مدار بسته قادر به تمییز و درک آن نباشد .

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نصب انواع دوربین مداربسته در رستوران
یک شنبه 15 مهر 1397 ساعت 15:21 | بازدید : 301 | نویسنده : مشاوران یزد | ( نظرات )

آیا دوربین مداربسته برای رستوران ها الزامیست ؟

نصب دوربین های مداربسته در رستوران امری ضروری است که باید به آن ها توجه کرد , به طور کلی نصب دوربین های مداربسته دارای مزیت های بیشماری است که در ادامه برخی از آن ها را بیان می کنیم .

"آیا نصب دوربین مداربسته جرم است؟"

این سوالی است که بسیاری از مشتریان دوربین مداربسته مطرح می کنند. در این مطلب بیشتر در رابطه با منع قانونی نصب دوربین مداربسته صحبت خواهیم کرد. نصب دوربین مداربسته به صورت کلی نه تنها به وسیله مراجع قانونی تقبیح نخواهد شد بلکه مورد استقبال نیز قرار می گیرد. با توجه به بازدارندگی شدید نصب دوربین مداربسته، تنها در شرایط خاص استفاده از دوربین مداربسته ممنوع شده است.

*** محل های متفاوت نصب دوربین مداربستهاز نظر قانونی

1- نصب دوربین مداربسته در محیط عمومی:

در رابطه با نصب دوربین مداربسته در محیط های عمومی در حال حاضر هیچ گونه منع قانونی وجود ندارد. منع قانونی این مکان ها تنها در صورتی به وجود می آید که این محیط در اطراف مکان های حساس مانند پادگان ها، پایگاه های هوایی و ... باشد. 

2- نصب دوربین مداربسته در محیط مشاعات: 

در رابطه با نصب دوربین در مشاعات مانند حیاط ساختمان، پارکینگ، راه پله و غیره ... نیاز به تائید کتبی از اعضای مجمع ساختمان خواهد بود. در صورت تائید مجمع بر نصب دوربین مداربسته این نظر بر نظر منفرد ساکنین ارجعیت خواهد داشت. در صورت وجود مشکل در مسیر دریافت تائید مجمع اعضای ساختمان می توانند از طریق دریافت مجوز کتبی اقدام به نصب دوربین در محیط های مشاعات کنند. 

3- نصب دوربین مداربسته در محیط های خصوصی: 

به صورت کلی نصب دوربین های مداربسته در محیطهای خصوصی دارای بیشترین حساسیت است. محیطهای خصوصی شامل محیطهایی خواهد شد که به حریم شخصی افراد مربوط خواهد شد (محیط داخلی منزل، اتاق خواب افراد، اتاق رخت کن و ...). نصب دوربین مداربسته در محیطهای خصوصی تنها با داشتن مجوز رسمی امکان پذیر خواهد بود.

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


ادامه تحصیل در ایتالیا
شنبه 14 مهر 1397 ساعت 19:48 | بازدید : 362 | نویسنده : مشاوران یزد | ( نظرات )
  • کشور ایتالیا در چه دانشگاه ها و رشته ها شهرت بیشتری دارد ؟
  • هزینه های تحصیل در ایتالیا چگونه است ؟
  • شرایط تحصیل در ایتالیا در مقطع لیسانس چیست ؟
  • شرایط تحصیل در ایتالیا در مقطع فوق لیسانس و دکتری چیست ؟

از دانشگاه های ممتاز و مشهور از نظر رنک علمی می توان به دانشگاه های میلان ، پاددوا ، بولونیا ، ساپیینزا و پلی تکنیک میلان اشاره کرد. شرایط تحصیل در ایتالیا هزینه های تحصیل در ایتالیا بسته به شرایطی خاص ، متفاوت است . به طور کلی میانگینی که برای هزینه تحصیل در ایتالیا برآورد شده است ، چیزی حدود ۵۰۰ تا ۸۰۰ یورو است که البته این هزینه با توجه به شرایط زندگی افراد می تواند کم و زیاد شود . از هزینه های دیگری که هر فرد در ایتالیا لاجرم به پرداخت است ، هزینه های بیمه است که بین ۳۰۰ تا ۵۰۰ یورو در سال است .

ایتالیا

کشور ایتالیا در جنوب قاره ی اروپا با پایتختی رم که از شبه جزیره ی ایتالیا و دو جزیره ی سیسیل و ساردنی تشکیل شده است. از همسایگان این کشور اتریش ، فرانسه ، سوئیس ، اسلوونی ، واتیکان و سان مارینو می توان نام برد. ۵٫۸ % از جمعیت ایتالیا را خارجیها تشکیل می دهند .۹۱% از جمعیت ایتالیا مسیحی کاتولیک هستند .آب و هوای ایتالیا مدیترانه ای است و در کل کشوری تقریبا گرم است.

تحصیل در ایتالیا

تحصیل در ایتالیا یکی از راحت ترین فرآیندهای پذیرش و جذب را دارا می باشد. البته جذابیت های دیگری برای پر طرفدار بودن این کشور وجود دارد که به عنوان مثال می توان دانشگاه های با رنک خوب، بورسیه ی استانی و کیفیت زندگی در ایتالیا را نام برد.

هزینه زندگی در ایتالیا

کیفیت و هزینه ی زندگی هر شخص بسته به نوع زندگی و سبک زندگی از فردی به فرد دیگر کاملا متفاوت است. اینکه فرد در چه منطقه ای و یا چه ساختمانی زندگی کند هزینه های متفاوتی را در بر خواهد داشت ولی به طور متوسط هزینه های اقامت در خوابگاه های دانشجویی حدودا ۱۵۰ تا ۲۵۰ یورو در ماه است. مطمئنا نوع خورد و خوراک و مصرف غذایی هر شخص با شخص دیگر متفاوت است ولی به طور متوسط و بر اساس آماری که دانشجویان ایرانی طی نظر سنجی که از آن ها در مورد هزینه های خورد و خوراک به عمل آمده، اعلام کرده اند حدودا ۱۵۰ تا ۲۰۰ یورو می تواند در ماه برای هزینه های مواد غذایی مکفی باشد.

شهریه دانشگاههای ایتالیا

همانطور که می دانید ایتالیا دارای دانشگاههای دولتی و خصوصی است که در شهریه دانشگاه در ایتالیا برای دانشگاه های دولتی به نسبت دانشگاههای خصوصی بشدت متفاوت است مثلا برای تحصیل در مقطع دکتری در دانشگاه های دولتی ایتالیا سالیانه از ۱۴۰ تا ۵۰۰ یورو متغیر بوده و این سطح تفاوت مطمئنا به خاطر نوع رشته تحصیلی و دانشگاه مورد نظر است. به طور نسبی برای شهریه های مقطع لیسانس و فوق لیسانس در دانشگاه های ایتالیا سالیانه حدود ۴۵۰ یورو تا ۳۰۰۰ یورو محاسبه شده است.

دانشگاههای ایتالیا

دانشگاه بلونیا: این دانشگاه دومین دانشگاه معتبر کشور ایتالیا است و می توان گفت قدیمی ترین دانشگاه در سطح جهان است. دانشگاه دولتی ترورگاتا: این دانشگاه جز بهترین دانشگاه های ایتالیا است که در سال ۱۹۸۲ در شهر روم تاسیس شده است حدود ۴۴ هزار دانشجو در مقاطع مختلف دارد که به زبان های انگلیسی و ایتالیایی مشغول به تحصیل اند. دانشگاه فلورانس: ین دانشگاه در سال ۱۳۲۱در خانه ی یکی از قدمی ترین موزه های طبیعی تاسیس شده است. لازم به ذکر است زبان ایتالیایی در کل دانشگاه چه برای تدریس و حتی زبان سایت دانشگاه موج می زند و شما برای تحصیل در این دانشگاه لاجرم باید زبان ایتالیایی بلد باشید. دانشگاه روم : دانشگاه روم در ایتالیا به خاطر همکاری با ۴۰۰ مدرسه در جهان هر ساله دانشجویان بین المللی زیادی دارد. این دانشگاه از جمله اولین دانشگاه های ایتالیا است که رشته های تحصیلی به زبان انگلیسی در مقطع فوق لیسانس ارائه داد.

ویزای تحصیلی ایتالیا

کشور ایتالیا از جمله کشور هایی است که گرفتن ویزای تحصیلی ایتالیا در شرایط کنونی( که قوانین تغییری نکرده است) از راحت ترین و اسانترین ویزاهای تحصیلی از میان دیگر کشور های اروپایی است.

مدارک مورد نیاز برای گرفتن ویزای تحصیلی ایتالیا

  • ارائه ی مدارک دیپلم و پیش دانشگاهی به همراه ریز نمرات و ترجمه ی همه ی آنها به زبان ایتالیایی و با تایید وزرات خارجه و یا دادگستری این تاییدیه باید از طرف سه نهاد باشد؛ ۱- تاییدیه دبیرستان و هنرستان و یا مرکز پیش دانشگاهی ۲- آموزش و پرورش منطقه ۳ – آموزش و پرورش استان ارائه ی این مدرک برای افرادی است که قصد تحصیل در مقطع لیسانس را دارند.
  • ارائه ی مدرک لیسانس به همراه ریز نمرات و ترجمه ی ان ها به زبان ایتالیایی همراه با تایید وزرات خارجه و دادگستری؛ ارائه ی این مدارک برای متقاضیان تحصیل در مقطع فوق لیسانس و دکتری الزامی است.
  • ارائه ی اصل پاسپورت
  • پر کردن فرم مبنی بر درخواست روادید
  • ارائه ی ۵ قطعه عکس پشت نویسی شده به زبان انگلیسی
  • ارائه ی دو نسخه از نامه ی پذیرش دانشگاه مورد نظر در ایتالیا
  • ارائه ی مدارک زبان انگلیسی در سطح b2 و یا نامه ای از طرف دانشگاه مبنی بر اینکه شما به مدرک زبان نیازی ندارید
  • ارائه ی ترجمه ی شناسنامه ی متقاضی به زبان ایتالیایی
  • داشتن مبلغ حداقل ۵۰ یورو به صورت نقد
  • ارائه ی پرینتی از سه ماه اخر از حساب بانکی
  • ارائه ی نامه ی بانکی مبنی بر حساب بانکی به مبلغ ۷۵۰۰ یورو برای هزینه یک سال تحصیلی در ایتالیا به نام خود فرد متقاضی و یا یکی از والدین وی.
  • ارائه ی کپی و یا اصل بلیط برای ایتالیا
  • این مورد برای دانشگاههای است که بخواهند: شرح درس های دروه ی لیسانس به ایتالیایی و یا انگلیسی برای متقاضیان دور ه ی کارشناسی ارشد در ایتالیا.

رشته های تحصیلی مشهور در ایتالیا

از بین رشته های تحصیلی ، معروفترین رشته هایی که در کشور ایتالیا تدریس می شود و مورد اهمیت ویژه ای قرار دارد ، رشته های هنر و معماری ، انواع رشته های مهندسی ، رشته های تاریخ و باستان شناسی و علوم اجتماعی است . یعنی از گروه رشته های ریاضی و علوم انسانی در کشور ایتالیا مجال تحصیل به صورت ویژه وجود دارد که البته رشته های تجربی و پزشکی نیز، رنک های علمی مخصوص به خود را دارد که در مقالات بعدی به تفصیل در مورد آن صحبت خواهیم کرد .

شرایط تحصیل در ایتالیا در مقطع کارشناسی

به طور کلی دوره ی کارشناسی در طول ۳ و نیم الی ۴ سال به اتمام می رسد . در اکثر دانشگاههای ایتالیا به زبان ایتالیایی تدریس می شود به استثنای چند رشته ی مدیریت ، مهندسی مکانیک خودرو و علوم مهندسی . تحصیل در برخی دانشگاههای ایتالیا ، منوط به پذیرش در آزمون ورودی است که در هر دانشگاهی برگزار می شود که البته برخی نیز بدون آزمون دانشجو می پذیرند . در بسیاری دانشگاهها با فراهم کردن شرایط کاری برای دانشجویان مقطع لیسانس ، به آنها حقوق پرداخت می کنند که این مساله به هزینه های داشنجو کمک وافری می کند .

شرایط تحصیل در ایتالیا در مقطع فوق لیسانس

در حالت نُرم ، تحصیل در مقطع فوق لیسانس به مدت ۲ الی ۳ سال است . در دانشگاههای کشور ایتالیا معمولا دروس به هر دو زبان ایتالیایی و انگلیسی تدریس می شود . از شرایط تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد در کشور ایتالیا : داشتن مدرک کارشناسی و ریز نمرات ( ترجمه شده به زبان انگلیسی ) و همینطور کسب نمره حداقل ۶ در آزمون زبان آیلتس است . از مزیت چشمگیر تحصیل در ایتالیا در مقطع فوق لیسانس این است که دانشجویان می توانند بورسیه تحصیلی به ارزش ۵۰۰ یورو را سالانه دریافت کنند .

شرایط تحصیل در ایتالیا در مقطع دکتری

در حالت معمول طول دوره ی دکتری ۳ و نیم الی ۴ سال است . در این مقطع نیز مانند مقطع کارشناسی ارشد درس ها به هر دو زبان انگلیسی و ایتالیایی تدریس می شود . از شرایط تحصیل در ایتالیا در مقطع دکتری : ارائه ی مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی ، کارشناسی و کارشناسی ارشد به همراه ریز نمرات تمام مقاطع و کسب نمره ی حداقل ۶ و نیم در امتحان آیلتس است . در این مقطع نیز شرایط کار کردن و گرفتن بورسیه تحصیلی به ارزش حداکثر ۱۳۰۰۰یورو برای دانشجویان وجود دارد که میتواند کمک شایانی به وضعیت زندگی و هزینه ی دانشجویان بنماید .

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


جراحی اسلیو معده چیست؟
شنبه 14 مهر 1397 ساعت 19:32 | بازدید : 441 | نویسنده : مشاوران یزد | ( نظرات )

چاقی یکی از معضلاتی است که بسیاری از مردم جهان با آن دست و پنجه نرم می کنند. چاقی بیش از حد نه تنها ظاهر ناخوشایندی به افراد می دهد، بلکه باعث بروز بیماری هایی همچون بیماری های قلبی و عروقی، دیابت نوع ۲، آپنه خواب (قطع تنفس هنگام خواب)، افزایش فشار خون، افزایش کلسترول خون و یا ترکیبی از این مشکلات می شود. این روزها، روش های جراحی زیادی برای کاهش اضافه وزن مفرط وجود دارد که عمل اسلیو معده یکی از بهترین، سریع ترین و بی خطرترین آنهاست.

اسلیو معده

اطلاعات بیشتر در مورد بیماری های مرتبط با چاقی

جراحی اسلیو معده چیست؟

جراحی اسلیو معده یکی از روش های درمان چاقی بیش از حد است که در آن، شکل و اندازه ی معده از یک توپ فوتبال به یک موز تغییر می یابد. عمل اسلیو شامل حذف قسمت بالایی معده به نام فوندوس(Fundus) می شود که هورمون گرلین در آنجا تولید و ترشح می گردد. این هورمون، کنترل کننده ی اشتهاست و علامت گرسنگی را به مغز می فرستد. اگرچه %۸۰-۷۵ ظرفیت معده طی جراحی اسلیو حذف شده و فقط یک لوله ی باریک باقی می ماند،اما قسمت اعظم ساختار آناتومیک طبیعی معده و اتصالات آن از جمله آنتروم(Antrum) و پیلور( Pylorus بخشی از معده که آن را به دوازدهه وصل می کند) همراه با تحریک عصب واگ حفظ می شوند و در نتیجه، اختلالی در هضم و جذب غذا ایجاد نمی شود.

اسلیو معده

آیا جراحی اسلیو معده برای من مناسب است؟

با وجود مزایای این جراحی، کاهش وزن به روش جراحی اسلیو معده به همه توصیه نمی شود.

و تنها افراد  چاقی می توانند این عمل را انجام دهند که شرایط زیر را داشته باشند:

  • سن بالای ۸ سال
  • شاخص توده ی بدنی (BMI) بالای ۳۰
  • چاقی مفرط به مدت بیش از ۵ سال
  • عدم موفقیت در کاهش وزن علی رغم انجام روش های دیگر به صورت جدی
  • نداشتن بیماری که منجر به چاقی بیش از حد شده باشد
  • آمادگی برای ایجاد تغییر در عادت های غذایی و سبک زندگی
  • تمایل به کنترل شدن توسط متخصصی که شما را درمان می کند
  • عدم اعتیاد به الکل و نوشیدنی های الکلی

ارزیابی ها و رژیم غذایی قبل از عمل

حدود ۴ هفته قبل از عمل، وضعیت خون و سلامت کلی شما بررسی می شود تا برای بیهوشی مشکلی نداشته باشید. از دو هفته قبل از عمل نیز رژیم غذایی کوچک کننده ی کبد را شروع خواهید کرد. این رژیم باعث کاهش سایز کبد می شود تا جراح در حین عمل، تسلط بیشتری بر روی معده داشته باشد.

دوران نقاهت بعد از جراحی اسلیو معده چگونه است؟

از آنجایی که جراحی اسلیو معده به روش لاپاراسکوپی انجام می شود، دوران بهبودی این عمل کوتاه تر از سایرین است. شما دو روز در بیمارستان بستری خواهید بود و پس از دو هفته استراحت در منزل می توانید کارهای روزمره خود را از سر بگیرید. بعد از اتمام عمل شاید کمی درد داشته باشید. تغییر در فرآیند هضم و حرکت روده ها نیز امری طبیعی است. بعلاوه، ممکن است یک بی ثباتی عاطفی و فکری را هم تجربه کنید.

سعی کنید تا با رعایت موارد زیر مدت دوران بهبودی خود را به حداقل برسانید.

  • بلافاصله بعد از جراحی نباید چیزی بخورید
  • کم کم غذای خود را از رژیم آبکی به سفت و جامد تغییر دهید
  • بعد از بیدار شدن از خواب به آرامی حرکت کنید
  • حتما از میزان فعالیت های خود بکاهید
  • چیزهای سنگین بلند نکنید

آیا می توانم بعد از جراحی اسلیو معده باردار شوم؟

بارداری بعد از جراحی اسلیو معده

خبر خوب اینست که اسلیو معده از هضم و جذب طبیعی غذا جلوگیری نمی کند و خانم ها می توانند بعد از جراحی اسلیو معده باردار شوند.

البته برای یک بارداری سالم بهتر است ۴-۶ ماه صبر کنید و سپس اقدام به بارداری نمایید. برخی ها نگران هستند که غذای کافی به جنین نرسد. مراجعه مرتب به دکترتان مشخص می کند که آیا جنین ویتامین و مواد معدنی را به مقدار کافی دریافت می کند یا خیر.

البته اگر:

  • به میزان کافی آب بنوشید،
  • چندین میان وعده در طول روز بخورید،
  • ویتامین های قبل از بارداری و آهن مکمل مصرف کنید و
  • هرروز میوه و سبزیجات تازه میل نمایید

دیگر مشکلی جدی برای شما و جنین پیش نخواهد آمد.

رژیم غذایی بعد از جراحی اسلیو معده

رژیم غذایی بعد از جراحی اسلیو معده

موفقیت بلند مدت جراحی اسلیو معده به رعایت رژیم غذایی بعد از عمل بستگی دارد. در طول چهار هفته ی اول بعد از جراحی، نباید غذاهای سفت و جامد بخورید. در عوض، به مدت دو هفته غذاهای آبکی، و در دو هفته ی بعدی، غذاهای نرم و لطیف میل کنید. بعد از آن می توانید غذاهای سفت و جامد مصرف نمایید، به شرط آنکه آن را خوب بجوید. دلیل این توصیه ی ما اینست که غذاهای جامد به بخیه های شما فشار وارد می کنند و کیسه ی معده ی جدید را کش می آورند که ممکن است منجر به استفراغ و ناراحتی شما گردد.

آیا ممکن است بعد از جراحی اسلیو دوباره چاق شوم؟

در صورتی که جراحی به صورت صحیح انجام شده باشد و بیمار رژیم بعد از عمل را رعایت بکند برگشت ندارد. اما اگر به سیگنال های سیری که معده به مغزتان می فرستد توجهی نکنید و به خوردن ادامه دهید، معده گشاد، و غذای اضافی به چربی تبدیل می شود.

مراحل جراحی اسلیو معده

جراحی اسلیو معده به روش لاپاراسکوپی، تحت بیهوشی عمومی و در کمتر از یک ساعت انجام می شود.

که مراحل آن به شرح زیر است:

بیهوشی کامل بیمار و ایجاد شکاف های مورد نیاز

بعد از بیهوش شدن کامل بیمار، سه الی پنج شکاف کوچک در شکم ایجاد می شود. تروکار در این شکاف ها قرار می گیرد و به عنوان مسیری برای ابزار جراحی عمل می کند. تروکار یک وسیله ی نوک تیز است که در جراحی و برای دستیابی به رگ های خونی و حفرات بدن استفاده می شود.

پر کردن شکم از گاز دی اکسید کربن

شکم پر از گاز کربن دی اکسید می شود تا دیواره ی شکمی به بالا برود و اجزای داخلی شکم قابل مشاهده شوند. جراح با استفاده از لاپاراسکوپ (میله ی دارای چراغ و دوربین مخصوص) حفره ی شکمی را بررسی می کند. پس از آن، جراح با استفاده از یک رترکتور یا منقبض کننده، کبد را به بالای معده می کشد تا دید کافی داشته باشد. کبد مستقیما یک بخش از مری و قسمت ابتدایی معده را می پوشاند. حفره ی شکمی پر از گاز کربن دی اکسید شده و ابزار جراحی، کبد را که روی معده قرار دارد به بالا می کشند تا جراح دید کافی روی معده داشته باشد.

جداسازی معده از روده ی بزرگ و طحال

رگ ها و رباط های قسمت اعظم معده به نام انحنای بزرگ، بافت فیبری که معده را به طحال متصل می کند، و معده و روده ی بزرگ همگی از هم جدا می شوند. معده کاملا از طحال و روده ها جدا می شود. نباید هیچ رابطی میان انحنای بزرگ و ساختارهایی که دیافراگم را به ستون فقرات متصل می کنند، وجود داشته باشد. رگ های خونی سمت چپ معده و شاخه ی چپی عصب واگ دست نخورده باقی می مانند.

تقسیم معده برای ایجاد معده ی جدید

یک دستگاه اندازه گیری به نام بوژی وارد مجرای پیلوریک می شود. آنتروم ضخیم یا حفره ی شکمی از طریق برش برعکس اطراف بوژی تقسیم می شود تا معده ی جدید ایجاد شود.

دوختن و بستن طول معده ی جدید

با دوختن و بستن طول معده ی ایجاد شده به وسیله ی بوژی، یک کیسه ی آستین مانند از معده باقی می ماند که ظرفیتی حدود ۱۵۰ میلی لیتر دارد. ممکن است خط دوخت معده با موادی پوشیده شود که خطر خونریزی یا نشتی را کاهش می دهند.

بیرون آوردن قسمت اضافی معده

معده ی برش خرده و اضافی ابتدا در یک کیسه ی آزمایشی قرار می گیرد و سپس با تروکار بیرون آورده می شود. وزنه های ایجاد شده، با بخیه ی غیرقابل جذب بسته می شوند تا از فتق آنها جلوگیری شود.

اسلیو معده به روش لاپاراسکوپی به همراه سوئیچ دوازدهه

چنانچه فرد جراحی اسلیو به روش لاپاراسکوپی را انجام دهد اما بعد از ماه ها تغییر چندانی در وزن وی ایجاد نشود، سوئیچ دوازدهه به عنوان فاز دوم جراحی انجام می شود. در طول سوئیچ دوازدهه، روده ی کوچک که بطور طبیعی به معده وصل است به دو قسمت تقسیم می شود تا یک راه فرعی به وجود آید. در حالت طبیعی، غذای مصرفی از معده ی اسلیو شده به بخش ابتدایی روده ی کوچک می رود؛ اما بعد از سوئیچ، غذا به قسمت پایینی روده ی کوچک تغییر مسیر می دهد.

مزایا، معایب و عوارض احتمالی جراحی اسلیو معده

اسلیو معده مانند هر جراحی کاهش وزن دیگری، مزایا، معایب و عوارض احتمالی مخصوص به خود را دارد.

مزایا

  • محدود شدن میزان غذای مصرفی
  • سیر شدن سریع و سیر ماندن طولانی مدت
  • شروع کاهش وزن بلافاصله پس از عمل جراحی
  • کاهش سریع تر وزن نسبت به دیگر روش های جراحی لاغری
  • کاهش به طور متوسط ۵۰%-۳۰ از وزن
  • عدم تغییر در عملکرد معده به دلیل عدم تغییر در آناتومی گوارشی
  • برخلاف روش حلقه گذاری معده، در این روش روده سالم باقی می ماند و در نتیجه، غذا بطور طبیعی هضم و جذب می شود
  • بعد از جراحی اسلیو معده می توان جراحی های بای پس و سوئیچ دوازدهه را برای کاهش بیشتر وزن انجام داد.
  • برخلاف روش باندینگ یا روش های دیگر، جسم خارجی در بدن قرار نمی گیرد؛ بنابراین، امکان حساسیت به مواد خارجی وجود ندارد.

معایب

  • ممکن است موهای شما به دلیل کاهش وزن سریع نازک شوند که این حالت موقتی است
  • احتمال به وجود آمدن سنگ های صفراوی به دلیل کاهش سریع وزن؛ موارد اینچنینی بسیار نادر هستند
  • از دست دادن قسمتی از معده برای همیشه
  • حالت تهوع و استفراغ در روزهای اول پس از جراحی؛ اگر زیاد و سریع غذا بخورید، احتمال استفراغ بیشتر می شود.
  • شما باید هر روز یک قرص برای کاهش اسید معده بخورید.

اگر رژیم غذایی و نکات مربوط به آن را رعایت کنید، اکثر مشکلات فوق پیش نخواهند آمد و به نتایج بهتری می رسید.

عوارض احتمالی جراحی اسلیو معده

  • خونریزی
  • نشتی در خط دوخت معده
  • عفونت که با مصرف آنتی بیوتیک رفع می گردد
  • مشکلات مربوط به زخم ها و دیر خوب شدن آنها در افرادی که شاخص توده ی بدنی بالایی دارند
  • آسیب غیرعمدی به اندام های مجاور ناحیه ی جراحی
  • لخته شدن خون

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


هارد برای دوربین مداربسته
سه شنبه 10 مهر 1397 ساعت 15:12 | بازدید : 188 | نویسنده : مشاوران یزد | ( نظرات )

بهترین هارد برای دوربین مداربسته و دستگاه ضبط کننده 

DVRها وابسته به کامپیوتر(PC BASED)

این نوعDVRها به صورت کارتPCIهستند که روی یکی از اسلات های کامپیوتر قرار می گیرند و تصویر دریافتی از دوربین مدار بسته را بر روی هارد دیسک نصب شده در کامپیوتر ذخیره می کنند. قالب این دستگاه ها 4، 8، 16، 18، 24، 32 و 36 کاناله هستند که با توجه به قابلیت های دیگرشان تقسیم بندی های دیگری نیز دارند.

سیستم های دوربین مدار بسته آنالوگ و دیجیتالی

در طراحی های مدار بسته به صورت متداولی از این سیستم ها استفاده می شود. بخشی از سیستم به صورت آنالوگ و بخش نیز به صورت دیجیتال طراحی شده است. بخش آنالوگ از محل گرفتن تصاویر تا کنار دستگاه ضبظ کننده و کنترل کننده است و بخش دیجیتال ، عمل ضبط و نگهداری سیستم های فوق را به صورت دیجیتال انجام می دهد.

شرحی بر DVRدستگاه ضبط کننده دیجیتالی

DVR ( Digital Video Recorder ) دستگاه و یا سیستمی جهت ضبط و کنترل تصاویر که به آن گفته می شود که در انواع مختلف و با قابلیت های مختلف موجود می باشد. نوع بسیار قدیمی آن VCRمی باشد که تصاویر را بر روی نوار کاست ویدئویی ضبط می کردند. اما به سادگی آنهایی که به عنوان مثال 10 سال پیش استفاده می شدند، نیستند. این روزها حتی یک ضبط کننده ویدئویی ساده می تواند کارهایی بسیار بیشتر از فقط ضبط کردن تصاویر انجام دهد.

آنچه در مورد ضبط کننده های دوربین مدار بسته باید بدانیم

در حقیقت یک ضبط کننده تصاویر دیجیتال مختصر شده ی یک سیستم کامپیوتری می باشد و اغلب آنها بر روی سیستم عملیاتیLINUX  اجرا می شوند  . یک ضبط کننده دیجیتال تصاویر، تصاویر آنالوگ را از دوربین های مدار بسته دریافت می کند و آنها را دیجیتالی کرده و به صورت الکترونیکی ذخیره می کند. رایج ترین وسیله برای ذخیره سازی یک داریو هارددیسک است همانطور که در بیشتر کامپیوتر های شخصی استفاده می شود. بیشتر ضبط کننده های تصاویر دیجیتال به همراهmultiplexerتسهیم کننده و عملکرد رادار حرکتی ساخته می شوند.

 

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


سیستم های امنیتی منازل
دو شنبه 9 مهر 1397 ساعت 14:24 | بازدید : 141 | نویسنده : مشاوران یزد | ( نظرات )

انواع سیستم های امنیتی منازل مسکونی 

یکی از راه های حراست از منزل استفاده از نیروی انسانی نگهبان است که در اکثر ساختمان ها و محله ها گمارده شده اند اما این کافی نیست برای اینکه امنیت محیط خانه شما به طور کامل حفظ شود لازم است سیستم های امنیتی در آن نصب گردند , سیستم هایی برای محیط داخلی منازل و سیستم هایی برای محیط خارجی .

خریدار می تواند از انواع سیستم های امنیتی منازل مسکونی موجود یکی را با توجه به نوع نیاز خود انتخاب و نصب نماید , محافظت از خانه اولین قدم در تامین امنیت جان و مال شماست از این رو توصیه می گردد به هنگام خرید اطلاعات کافی را در این زمینه داشته باشید .

انواع سیستم های امنیتی منازل مسکونی به جهت رصد حرکات و رفتارهای افراد نصب می گردند و هر کدام مزایا و ویژگی های خاص خود را دارند , برخی از انواع سیستم های امنیتی منازل مسکونی شامل :

دزدگیرها و تجهیزات زنگ دار , انواع دوربین های مداربسته , چراغ های نصب شده در محیط خارجی و ..

در انواع سیستم های امنیتی منازل مسکونی آنچه که اهمیت دارد تامین امنیت محیط به بهترین نحو است البته برخی از این سیستم ها دارای قیمت بالایی بوده و خریدار ترجیح می دهد از نمونه های ارزان تر آن استفاده کند .

انواع سیستم های امنیتی منازل مسکونی

از انواع سیستم های امنیتی منازل مسکونی موجود دوربین مداربسته است که پرکاربرد ترین آن ها هم محسوب می شود چرا که دارای قابلیت ها و مزایای بیشماری بوده و بسیاری از مشتریان از نحوه عملکرد آن ها رضایت دارند .

یکی از اهداف خرید دوربین مداربسته نصب آن ها در منازل مسکونی است , همواره افرادی به دنبال تامین امنیت فضای منزل خود هستند از این از سیستم های حفاظتی چون دوربین های مداربسته استفاده می کنند . نصب این نوع تجهیزات کمک شایانی به حفظ آرامش و امنیت محیط منزل می کند و در مقایسه با دیگر تجهیزات امنیتی قیمتی مقرون به صرفه تر دارد .

 

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


دستگاه ضبط کننده برای دوربین مداربسته
یک شنبه 8 مهر 1397 ساعت 14:20 | بازدید : 165 | نویسنده : مشاوران یزد | ( نظرات )

دستگاه ضبط کننده مناسب برای انواع دوربین مداربسته

علاوه بر دوربین مداربسته تجهیزات آن هم اهمیت دارد , تمامی تجهیزات دوربین مداربسته را می توان بر اساس نوع و برند دوربین مداربسته تهیه کرد که از جمله ی این تجهیزات می توان به دستگاه ضبط کننده مناسب برای انواع دوربین مداربسته اشاره کرد , وظیفه این تجهیزات ضبط و ثبت تصاویر و ویدیو هاست از این رو نوع و برند آن اهمیت زیادی دارد .

دستگاه ضبط کننده مناسب برای انواع دوربین مداربسته آنالوگ

نوع تکنولوژی دستگاه DVR: در گذشته تنها یک نوع از دستگاه تکنولوژی در سیستم های آنالوگ وجود داشت. با معرفی شدن دوربین های مداربسته آنالوگ نسل جدید انواع متفاوتی از DVR معرفی شدند که هر یک تکنولوژی تصویری خود را دارند.

تعداد دوربین های قابل پشتیبانی یا تعداد کانال های DVR: دستگاه های DVR معمولا با تعداد کانال های استانداردی ساخته می شوند. تعداد کانال های استاندارد عبارتند از 4، 8، 16، 32 و 64 کانال است.

•رزولوشن و تعداد فریم ضبط تصاویر: رزولوشن و تعداد فریم ضبط تصاویر در دستگاه DVR در واقع توانایی سخت افزاری دستگاه را نشان می دهد. هرچه دستگاه قوی تر باشد توانایی ضبط تصاویر با رزولوشن و فریم بالاتری را دارد.

•تعداد و ظرفیت هاردهای قابل پشتیبانی: تعداد و ظرفیت هارد های قابل پشتیانی دستگاه نشان میدهد که نهایتا میتوانید چه تعداد هارد در دستگاه نصب کنید.

•تعداد ورودی های صدا: ورودی های صدا بر روی دستگاه نشان دهنده تعداد میکروفن هایی است که میتوانید به دستگاه متصل کنید.

دستگاه های DVR با توجه به کیفیت ضبط و تعداد کانال ها متغیر هستند. یکی مواردی که باید در انتخاب دستگاه DVR توجه کرد هر چه کیفیت ضبط و تعدا فریم های دستگاه DVR بالاتر باشد قیمت آن نیز بیشتر خواهد بود. از دیگر مواردی که در انتخاب دستگاه DVR موثر است تعداد هاردهای قابل پشتیبانی می باشد. اگر به مدت طولانی نیاز به ضبط داشته باشیم باید از دستگاهی استفاده شود که امکان تعداد و ظرفیت هارد دیسک قابل پشتیبانی به شما بدهد. نرم افزار های انتقال تصویر در دستگاه های DVR از نرم افزار های متفاوتی پشتیبانی می کنند که قابلیت و توانایی این نرم افزار ها متفاوت است.

 

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


امنیت اطلاعات در شبکه دوربین مداربسته
شنبه 7 مهر 1397 ساعت 11:34 | بازدید : 127 | نویسنده : مشاوران یزد | ( نظرات )

امنیت اطلاعات در شبکه دوربین مداربسته 

همواره یکی از مهم ترین مسائل عمده سازمان ها حفظ امنیت بوده است. تفاوتی که امروزه نسبت به گذشته در این مورد مشاهده می شود، تغییر شیوه های حفاظتی است. یکی از روش هایی که طی چند سال گذشته استفاده شده است کاربرد آی پی اختصاصی برای انتقال اطلاعات می باشد. نکته قابل توجه در روش های گوناگون سطح امنیتی و میزان آسیب پذیری در برابر حفره های امنیتی می باشد. در این مقاله سعی بر این است تا به توضیح روش ها و تکنیک های متفاوتی که می توانند سیستم های تحت شبکه را گسترش دهند، بپردازیم.

طراحان می توانند در زمینه امنیت شبکه ها چه آنالوگ و چه دیجیتال تلاش کنند، اما ابزار امنیتی در این دو شبکه یکسان نمی باشد.

•حفاظت اطلاعات و روش های به کد در آوردن داده ها در سیگنال های آنالوگ تقریبا وجود ندارد.

•کپی برداری اطلاعات از یک سیستم آنالوگ می تواند بدون به جا گذاشتن هیچ ردپایی انجام گیرد.

•تصاویر آنالوگ را می توان بدون به جا گذاشتن اثری تغییر داد و یا سانسور کرد.

•تعداد ابزار حفاظتی در زمینه سیستم های دیجیتال، بی شمار است.

در دوربین مداربسته امنیت اطلاعات بسیار اهمیت دارد , دوربین هایی که فاقد این ویژگی باشند به هیچ وجه مناسب اماکن و سازمان های حساس و مهم نیستند .

امنیت اطلاعات در شبکه دوربین مداربسته تا حد زیادی به رمز و پسورد بستگی دارد , پسورد و کدها توسط متخصصین امنیت تعیین شده و در اختیار کاربر قرار داده می شود از این رو تنها کاربر قادر به انتقال و مشاهده اطلاعات خواهد بود و اگر این رمز عبور در اختیار فرد دیگری قرار بگیرد شخص می تواند سیستم را قطع و یا اطلاعات آن را به سرقت ببرد .

موارد اصولی

شما قادر هستید به هر اندازه که تمایل داشته باشید سیستم خود را محدود کنید. در این خصوص در نظر بگیرید که شما می توانید درب منزل تان را قفل کنید و یا بدون قفل کردن، منزل را ترک کنید.

•یک دوربین تصویری در شبکه تنها در صورتی قابل دسترسی است که مجوز آن را صادر کرده باشید.

•قدرت هر زنجیر به اندازه ضعیف ترین حلقه آن است.

 

 

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


دوربین مداربسته قدیمی
پنج شنبه 5 مهر 1397 ساعت 13:32 | بازدید : 140 | نویسنده : مشاوران یزد | ( نظرات )

چگونه دوربین مداربسته قدیمی را تشخیص دهیم 

از دوربین های مداربسته قدیمی می توان به دوربین مداربسته آنالوگ اشاره کرد , این دوربین مداربسته قدیمی عملکرد بسیار ساده ای داشته و از نصب راحتی هم برخوردار است .

قیمت دوربین های مداربسته قدیمی بسیار ارزان و به صرفه است و می توان آن را با صرف هزینه نه چندان بالایی تهیه کرد و این درحالی است که دوربین های مداربسته امروزی به دلیل قابلیت ها و ویژگی هایی که دارد دارای قیمت بالاتری هستند .

چگونه دوربین مداربسته قدیمی را تشخیص دهیم 

•وضعیت صوتی دو طرفه

دوربین‌های مدار بسته قدیمی سیستم‌های صوتی یک طرفه دارند و به راحتی نمی‌توان از آن‌ها استفاده کرد. امروزه دوربین‌های مدار بسته به صورتی ساخته و تنظیم شده‌اند که قابلیت صوتی دو طرفه دارند. شما با استفاده از این دوربین‌های مدار بسته به راحتی می‌توانید به صورت دو طرفه صدا را منتقل کنید. توصیه می‌کنیم برای جلوگیری از مشکلات احتمالی و تهیه کالاهای با کیفیت، دوربین مدار بسته و لوازم جانبی آن را فقط از فروشگاه‌ها و شرکت‌های معتبر فروشنده این محصولات تهیه نمایید.

•دوربین مدار بسته بی‌سیم

دوربین‌های مدار بسته قدیمی اکثرا به صورت سیمی هستند و استفاده از آن‌ها راحت نیست. دوربین‌‌های مدار بسته که دارای کابل هستند سیگنال‌ها را به خوبی منتقل می‌کنند. امروزه استفاده از دوربین‌های مدار بسته بی‌سیم در بازار بسیار زیاد شده است و اکثر افراد ترجیح می‌دهند از دوربین‌هایی استفاده کنند که دارای سیم نیستند. استفاده از دوربین‌های مدار بسته بی‌سیم به دلیل نبود کابل بسیار آسان و راحت است.

•زوم دیجیتال

سیستم قدیمی دوربین مدار بسته دارای زوم دیجیتال نیست. دوربین‌های مدار بسته امروزی قابلیت زوم دیجیتال دارند و شما با استفاده از این دوربین‌ها به راحتی می‌توانید تصاویر را به میزان دلخواه بزرگ کنید. سعی کنید دوربین مدار بسته‌ای که استفاده می‌کنید دارای زوم دیجیتال باشد تا شما نیاز به کاهش اطلاعات در هنگام ثبت تصاویر نداشته باشید. این نکته را فراموش نکنید که در هنگام خرید از این موضوع مطمئن باشید که به دنبال چه نوع دوربینی و با چه مشخصاتی هستید.

یکی از مهم‌ترین نکاتی که حتما باید به آن دقت کنید این است که می‌خواهید دوربین مدار بسته شما چه امکاناتی داشته باشد. پس از آگاهی از نیاز خود می‌توانید یکی از دوربین‌های مدار بسته را با توجه به بودجه و نیاز خود به راحتی انتخاب کنید.

 

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


دوربین مداربسته برای مدارس
دو شنبه 2 مهر 1397 ساعت 18:33 | بازدید : 174 | نویسنده : مشاوران یزد | ( نظرات )

دوربین مداربسته برای مدارس ، یک نیاز ضروری

دوربین مداربسته را می توان در اماکنی چون مدارس , بیمارستان ها , اداره ها , منازل و .. نصب کرد یکی از مهم ترین کاربرد های دوربین مداربسته مدرسه است . دوربین مداربسته برای مدارس ، یک نیاز ضروری است که همواره مورد توجه بسیاری قرار گرفته است .

خرید دوربین مداربسته بدین منظور می تواند دارای مزیت هایی باشد در ادامه همین مقاله به شرح آن ها خواهیم پرداخت .

خرید دوربین مداربسته برای مدارس ، یک نیاز ضروری

در خرید و نصب دوربین مداربسته ذکر نکات زیر خالی از لطف نیست .

•رعایت قوانین در مدرسه

می‌توان دلایل بسیاری برای استفاده از دوربین مدار بسته در مدرسه معرفی کرد که ما در این مطلب فقط تعدادی از این دلایل را برای شما معرفی می‌کنیم. یکی دیگر از دلایل استفاده از دوربین‌های مدار بسته در مدرسه اجرای قوانین و مقررات است. اگر فردی بر خلاق مقررات رفتاری از خود نشان دهد توسط دوربین‌های مدار بسته ثبت می‌شود و فرد مجازات می‌شود.

•اطمینان والدین از امنیت بچه‌ها

 والدین علاقه دارند که فرزندان خود در امنیت تحصیل کنند و خطری آن‌ها را تهدید نکند به همین دلیل اکثر والدین علاقه دارند فرزند آن‌ها در مدرسه‌ای تحصیل کند که در آن دوربین‌های مدار بسته وجود داشته باشد. دوربین‌های مدار بسته در اتوبوس‌های مدرسه، راهروها، کلاس‌های درس و … نصب می‌شوند تا مسئولین مدرسه به راحتی بتوانند اوضاع را تحت کنترل داشته باشند.

معایب استفاده از دوربین مدار بسته در مدرسه

•نقض حریم خصوصی

بسیاری از مردم اعتقاد دارند که استفاده از دوربین مدار بسته باعث نقض حریم خصوصی آن‌ها می‌شود. بسیاری از دانش‌آموزان و معلمان بر این عقیده هستند که استفاده از دوربین مدار بسته حریم خصوصی آن‌ها را نقض می‌کند.

•هزینه دوربین مدار بسته

هزینه خرید و نصب دوربین‌های مدار بسته بسیار بالا است و اگر بخواهید برای کل مدرسه دوربین مدار بسته خریداری کنید هزینه بسیاری را باید بپردازید. نگهداری و مراقبت از دوربین‌های مدار بسته نیز هزینه زیادی دارد. یکی از مهم‌ترین نکاتی که حتما باید به آن دقت کنید این است که می‌خواهید دوربین مدار بسته شما چه امکاناتی داشته باشد. پس از آگاهی از نیاز خود می‌توانید یکی از دوربین‌های مدار بسته را با توجه به بودجه و نیاز خود به راحتی انتخاب کنید.

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


دوربین مداربسته ضد آب , ضد انفجار , ضد حریق و ضد سرقت
یک شنبه 1 مهر 1397 ساعت 21:13 | بازدید : 117 | نویسنده : مشاوران یزد | ( نظرات )

دوربین مداربسته ضد آب ، ضد انفجار ، ضد حریق و ضد سرقت 

دوربین های مداربسته با نام دوربین مداربسته ضد آب ، ضد انفجار ، ضد حریق و ضد سرقت تولید می شوند که می توان از آن ها در شرایط خطیر استفاده کرد .

دوربین های مداربسته ای که در خطر انفجار و حریق هستند بایستی دوام کافی را در این باره داشته باشند از این رو این نوع دوربین های مداربسته با تکنولوژی و فناوری متفاوتی ساخته می شوند .

دوربین مداربسته ضد آب ، ضد انفجار ، ضد حریق و ضد سرقت

در مورد مکان هایی که کمی پیچیدگی بیشتری دارند مانند حیاط یا محیط بیرون کارگاه ها و یا هر محیطی که خطراتی بیشتر از محیط آرام مسکونی یا شرکتی دارا باشد بسته به نوع خطرات موجود باید دوربین مدار بسته ای با استاندارد ip مناسب تهیه نمایید و این خود نیاز به مشاوره با متخصصین این زمینه دارد که حتما به شما پیشنهاد میکنیم بدون مشاوره اقدام به خرید دوربین مدار بسته برای محیط های پر خطر اعم از گرد و خاک زیاد دمای کم یا زیاد محیط یا در معرض برف و باران بودن و یا عوامل دیگر ننمایید زیرا حتما روزی از انتخاب اشتباه خود پشیمان خواهید شد.

استفاده از دوربین مدار بسته در محیط بسیار پر خطر

و اما در مورد مکان هایی که بسیار پر خطر میباشند مانند پتروشیمی ها یا محیط های نظامی و امنیتی ما نیاز به سیستمی فوق قوی داریم تا بتواند بدترین اتفاقات ممکن را تاب بیاورد و بدون مشکل به کار خود ادامه دهد، در چند سال اخیر دوربین های مدار بسته ای با فناوری بسیار قوی به بازار آمده است که در برابر انفجار و آتش سوزی نیز مقاوم بوده و برای این محیط نیز مناسب میباشد.

لیست شرکت کنندگان نمایشگاه ایپاس

نقش نیروهای انتظامی در برقراری امنیت اجتماعی انکار ناپذیر است از این رو تجهیزات مورد استفاده ی این ارگان هم باید در نوع خود بهترین باشد , تجهیزات و لوازم مورد نیاز نیروهای انتظامی که در لیست شرکت کنندگان نمایشگاه ایپاس به نمایش گذاشته می شود از قرار زیر است :

•تجهیزات امداد و نجات و آتش نشانی

این نوع تجهیزات شامل امداد و نجات جاده ای و کوهستانی , تجهیزات اطفاء حریق , امداد و اورژانس , ربات ها و تجهیزات زنده یاب , تجهیزات جهت استفاده در کمپینگ ها و ..

•تسلیحات و انواع مهمات

انواع مهمات مورد نیاز شامل : سلاح های سرد و گرم , خنثی کننده ی بمب , گاز اشک آور و شوکر , مواد منفجره و انواع نارنجک ها و ..

 

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


خرید دوربین مداربسته , راهنمای گام به گام
سه شنبه 27 شهريور 1397 ساعت 15:59 | بازدید : 149 | نویسنده : مشاوران یزد | ( نظرات )

خرید دوربین مدار بسته ، راهنمای گام به گام 

در خرید دوربین مداربسته , راهنمای گام به گام و دقیقی مورد نیاز است که خریداران با توجه به آن اقدام به تهیه دوربین مداربسته نمایند . با مراجعه به فروشگاه های اینترنتی و یا حضوری با انواع دوربین های مداربسته ای مواجه خواهیم شد که شناختی از هیچ کدام نداریم همین هم موجب می شود گاها فروشندگان تجهیزاتی را به ما معرفی کنند که کیفیت لازم را نداشته و مشتری با اشتباه انتخابی نامتناسب داشته باشد .

خرید دوربین مدار بسته ، راهنمای گام به گام

مهم ترین نکات در خرید دوربین مداربسته در ذیل آورده شده است :

1.ضمانت نامه

یک شرکت نامعتبر در زمینه فروش دوربین مدار بسته، دوربین هایی بی کیفیت را با گارانتی کوتاه مدت به فروش می رسانند. همچنین اگر این دوربین دچار مشکلی شود، شرکت مورد نظر مسولیت آن را به عهده نمی گیرد.

در مقابل یک شرکت معتبر در رابطه با فروش دوربین و سیستم های امنیتی، گارانتی بلندمدت، خدمات نصب و پس از فروش را در اختیار خریدارانش قرار می دهد. شما می‌توانید از پویابین محصولاتی با گارانتی و ضمانت‌دار را با اطمینان کامل خریداری نمایید.

2.مشخصات دوربین مداربسته

یک مشتری کاربلد وحرفه ای، مشخصات دوربین مدار بسته را بررسی می‌کند. اندازه لنز، زاویه دید و حافظه ثبت تصاویر از فاکتورهایی هستند که هنگام خرید دوربین باید مدنظر قرار گیرد.

اندازه لنز دوربین، فاصله کانونی آن را مشخص می کند و بیانگر مسافتی است که دوربین قابلیت تصویر برداری از آن را دارد. هر چه زاویه دید دوربین بیشتر باشد، دید گسترده تری از محیط مورد نظر را پوشش می دهد. داشتن حافظه ای برای ضبط تصاویر بسیار مهم است. هر چه اندازه این حافظه بیشتر باشد، تصاویر بیشتری ثبت می شود.

یک دوربین مداربسته با زاویه دید ۶۰ درجه و لنز ۴ میلی متری امکان تشخیص انسان را از فاصله ۴ متری دارد. ولی تصاویر ساختمان های مجاور و همسایگان را به خوبی ثبت نمی کند. با افزایش اندازه لنز، میدان دید به سمت چپ و راست کاهش پیدا می کند ولی مسافتی که می توان یک انسان را تشخیص داد افزایش می یابد.

امروزه دوربین های مداربسته با حافظه های گوناگونی در بازار وجود دارند. اگر دوربین مدار بسته به یک هارد اکسترنال و یا حافظه اینترنتی متصل شود، قابلیت ثبت تصاویر بیشتر می شود. تا جایی که ثبت مقداری نامحدودی از تصاویر نیز امکان پذیر می شود.

 

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


دوربین های مداربسته با قابلیت ضبط صدا و تصویر هم زمان
دو شنبه 26 شهريور 1397 ساعت 19:24 | بازدید : 111 | نویسنده : مشاوران یزد | ( نظرات )

دوربین های مداربسته با قابلیت ضبط صدا و تصویر هم زمان

دوربین مداربسته معمولی تنها قادر به ضبط تصاویر است و امکان ضبط صدا در این نوع دوربین ها وجود ندارد در موارد مهم و حساسی که لازم به ضبط صدا و تصویر است می توان از دوربین های مداربسته با قابلیت ضبط صدا و تصویر هم زمان استفاده کرد البته که نصب این نوع دوربین ها دارای شرایطی است چرا که به حریم شخصی افراد وارد می شود .

نصب دوربین های مداربسته با قابلیت ضبط صدا و تصویر هم زمان

دستگاه های ضبط صدا به صورت گسترده در کشور انگلستان مورد استفاده قرار می گیرند. از لحاظ اخلاقی نصب دوربین مدار بسته با قابلیت ضبط صدا باید با آگاهی کارمندان انجام گیرد. برخی قوانین نیز می گویند ضبط صدا در محل کار (چه با آگاهی کارمندان و چه مخفیانه) منع قانونی دارد. به عنوان صاحب یک کسب و کار باید قبل از امنیت ساختمان، به امنیت کارکنان خود اهمیت قایل شوید. اگر استفاده از دوربین مدار بسته با قابلیت ضبط صدا برای حفظ امنیت کارکنان لازم است، این کار را انجام دهید. بدین منظور باید شرایط زیر را مدنظر قرار دهید:

•باید مشکلی که باعث ضرورت نصب دوربین مدار بسته با قابلیت ضبط صدا می شود، آشکار شود.

•راهکار دیگری برای مقابله با این مشکل وجود نداشته باشد.

•روش های دیگر امنیتی باید مورد ارزیابی قرار گرفته باشند و کارایی ضبط صدا با دوربین مدار بسته را نداشته باشند.

•هرگونه حریم شخصی باید رعایت شود. (نصب دوربین مدار بسته با قابلیت ضبط صدا در سرویس های بهداشتی، رختکن و … ممنوع است)

•سیستم دوربین مداربسته ای که خریداری می شود، باید توانایی ضبط صدا با کیفیت بالا را داشته باشد تا برای رسیدن به هدف کمک تان کند.

•همه افراد باید آگاهی از ضبط صدا داشته باشند.

•یکی از مواردی که نصب دوربین مدار بسته با قابلیت ضبط صدا می تواند مفید باشد، در تاکسی ها و وسایل نقلیه عمومی است. در این شرایط امکان ارتباط دوطرفه راننده با اپراتور وجود دارد.

بزرگترین شرکت ها در نمایشگاه ایپاس

در نمایشگاه بین المللی ایپاس حدود 400 غرفه در اختیار شرکت کنندگان قرار داده می شود و بزرگترین شرکت ها در نمایشگاه ایپاس می توانند ثبت نام کرده و غرفه ای مطابق با نیاز خود را اجاره نمایند , هزینه ی اجاره غرفه ها بر اساس ابعاد و متراژ آن هاست که در سایت ایپاس می توانید قیمت ها را استعلام بگیرید.

 

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نکات مهم در خرید دوربین مداربسته
یک شنبه 25 شهريور 1397 ساعت 18:52 | بازدید : 145 | نویسنده : مشاوران یزد | ( نظرات )

نکات مهم در خرید دوربین مداربسته برای فضای خارجی 

خرید دوربین مداربسته مناسب و کاربردی همواره مساله ی مهمی بوده است , خریداران همواره به دنبال خرید دوربین هایی بوده اند که نیازشان را به طور کامل برطرف کند و قیمت مناسبی هم داشته باشد اما این انتخاب در میان انواع دوربین های مداربسته موجود اصلا کار راحتی نبوده و نیاز به اطلاعات زیادی دارد .

خریدار با در اختیار داشتن یکسری نکات مهم در خرید دوربین مداربسته برای فضای خارجی می تواند انتخاب دقیق تر و بجا تری داشته باشد .

نکات مهم در خرید دوربین مداربسته برای فضای خارجی

1.نوع و کیفیت سنسور تصویر در داخل دوربین را مشخص کنید. دوربین های مدار بسته با استفاده از سنسورهای CMOS یا CCD تصاویر را می گیرند . دوربین های ارزان یا کوچک، سنسورشان CMOS است و کیفیت تصویر پایینی هم دارد که در شرایط کم نور، بدتر می شود. اما دوربین های بهتر، سنسور CCD با اندازه بزرگتر دارند. هر چه سنسور بزرگتر، تصویر بهتر و با کیفیت تر. در نتیجه سنسورهای 1/4 با تراکم بیشتر، بهترین تصاویر را تولید می کنند.

2.سیاه و سفید یا رنگی بودن تصویر را مشخص کنید ا گر سیستم خود را در محیطی با نور ضعیف نصب می کنید ، پیشنهاد می شود که دوربین های سیاه و سفید را انتخاب کنید که در این شرایط عملکرد بهتری دارند . اما چنانچه قصد نصب در محیط داخلی با نور مناسب را دارید ، می توانید دوربین های رنگی را انتخاب کنید . دوربین های رده بالای رنگی، امروزه هم برای کاربردهای داخلی و هم خارجی مناسب هستند و با فیلتر مادون قرمز، دید در شب مناسبی هم خواهند داشت .

3.سطح نور را بررسی کنید. یکی از موارد مهم ، میزان نور است . میزان روشنایی با واحد لوکس اندازه گیری می شود، هر چه این عدد برای دوربین مدار بسته پایین تر باشد نور کمتری برای بازسازی تصویر نیاز دارد.

4.رزولوشن دوربین را انتخاب کنید هر چه رزولوشن بالاتر باشد، تصویر ضبط شده دارای کیفیت بهتری خواهد بود. کمترین رزولوشن برای چنین دوربین هایی 330 است و دوربین های بهتر، رزولوشنی بیش از 400 هم دارند.

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


زوم اپتیکال در دوربین مداربسته با قدرت زوم بالا
شنبه 24 شهريور 1397 ساعت 18:45 | بازدید : 176 | نویسنده : مشاوران یزد | ( نظرات )

زوم اپتیکال در دوربین مداربسته با قدرت زوم بالا

این مقاله به زوم اپتیکال در دوربین مداربسته با قدرت زوم بالا اختصاص داده شده است چرا که نوع لنز در دوربین های مداربسته بسیار اهمیت دارد , لنز دوربین مداربسته موجب کیفیت و رزولوشن تصاویر می شود از این رو لنز های نامرغوب و تقلبی سبب تاری دید دوربین گردیده و کاربر از مشاهده جزئیات محل عاجز خواهد بود بنابراین توصیه می شود به هنگام خرید دوربین های مداربسته به این مساله توجه ویژه شود .

زوم اپتیکال در دوربین مداربسته با قدرت زوم بالا 

زوم اپتیکال دوربین مداربسته چیست؟

زوم یا بزرگنمایی تصویر دوربین مداربسته به دو نوع اپتیکال (Optical Zoom) و دیجیتال (ِDigital Zoom) تقسیم می شود. بزرگنمایی اپتیکال از طریق تغییر فاصله کانونی لنط دوربین مداربسته انجام می شود, هر چقدر فاصله کانونی بیشتر باشد میزان بزرگنمایی بیشتر و تصاویر بزرگتر نمایش داده می شوند.

تفاوت زوم اپتیکال و دیجیتال دوربین مداربسته

زوم اپتیکال به صورت فیزیکی انجام می شود ولی زوم دیجیتال به صورت مجازی و نرم افزاری صورت می گیرد. در زوم دیجیتال با کشیدن تصویر اجزای تصویر بزرگتر نمایش داده می شوند و به دلیل همین بزرگنمایی رزولوشن تصویر کاهش پیدا خواهد کرد. اما در زوم اپتیکال با تغییر فاصله کانونی و بزرگنمایی تصویر , کیفیت آن را تغییر نمی کند. زوم دیجیتال جنبه تبلیغاتی دارد و در عمل برای بزرگنمایی کاربری ندارد.

 تفاوت لنز وریفوکال و زوم دوربین مداربسته

لنز وریفوکال و زوم هر دو دارای قابلیت تغییر فاصله کانونی می باشد. در لنز های وریفوکال دوربین مداربسته اینکار دستی انجام می شود ولی در لنز های زوم تغییر فاصله کانونی به صورت خودکار انجام شده و عمل فوکوس نیز به صورت اتوماتیک انجام می شود. در واقع در لنز های زوم شما کافی است که فرمان زوم را صادر کنید, لنز دوربین مداربسته فاصله کانونی را با توجه به میزان زوم تغییر داده و سپس فوکوس به صورت خودکار انجام می شود.

محبوب ترین برندهای نمایشگاه ایپاس

نمایشگاه بین المللی ایپاس هر ساله در مصلی امام خمینی برگزار شده و بعد از اتمام آن محبوب ترین برندهای نمایشگاه ایپاس معرفی می شوند , از مهم ترین محصولات این نمایشگاه می توان به دوربین های مداربسته اشاره کرد .

محل برگزاری مصلی امام خمینی ( ره ) و زمان برگزاری 24 الی 27 مهرماه 1397

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


تفاوت دوربین مداربسته اسپید دام با دوربین مداربسته دام
دو شنبه 19 شهريور 1397 ساعت 10:49 | بازدید : 208 | نویسنده : مشاوران یزد | ( نظرات )

دوربین مدار بسته اسپید دام با دوربین دام چه تفاوتی دارد ؟

دوربین های مداربسته موجود در بازار دارای تنوع زیادی هستند که این مقاله به دو نوع از آن ها یعنی دوربین مداربسته اسپید دام و دوربین مداربسته دام اختصاص داده شده است .

دوربین مداربسته اسپید دام دارای لنز گردشی است که تمامی حرکات را زیر نظر می گیرد , سوژه ها را شناسایی کرده و زیر نظر می گیرد و در مواقع ضروری ایجاد آلارم کرده و کاربر را از این موضوع آگاه می کند .

دوربین مدار بسته اسپید دام با دوربین دام چه تفاوتی دارد ؟

و اما دوربین های مداربسته دام , برای نصب دوربین مداربسته دام دو راه وجود دارد :

نصب در سقف و نصب روی دیوار

دوربین مداربسته سقفی دارای چند خصیصه می باشد : یک پوشش برای محافظت از دوربین مداربسته دارد، قابلیت تنظیم نور سفید که باعث میشود نور به طور اتوماتیک تعدیل شود در نتیجه تصاویر خیلی روشن یا خیلی تیره بهتر دیده می شوند.

مزیت اصلی این دوربینها لنز تیره رنگ آنهاست که نمی توان تشخیص داد دوربین مداربسته  در حال ضبط است یا نه .

این دوربین های مداربسته به طور گسترده در بانکها، منازل،لابی ها، موزه ها، فروشگاه ها و انواع محیط های کاری استفاده می شود.

دوربین مدار بسته اسپید دام با دوربین دام چه تفاوتی دارد ؟ دوربین های مداربسته دام به جهت نصب بر روی سقف، برای نظارت دقیق چندان مناسب نیستند، مخصوصاً اگر سقف بلند باشد. چرا که همیشه به صورت عمود و نیمه عمود تصویر می گیرند و در این حالت معمولا موها و نهایتاً نیمرخ سوژه شکار می شود که در اغلب موارد کارساز نیست. فقط در صورت کوتاه بودن سقف ( یا محل نصب ) تصویر مناسبی از چهره سوژه ارائه می شود. این نوع دوربین های مداربسته را می توان با کمی دستکاری بر روی دیوار نصب کرد، اما هیچ گاه نتیجه مطلوبی حاصل نخواهد شد.

 

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


دوربین مداربسته اسپید دام
شنبه 17 شهريور 1397 ساعت 19:14 | بازدید : 140 | نویسنده : مشاوران یزد | ( نظرات )

آیا بهترین نوع دوربین مدار بسته مدل اسپید دام است ؟

دوربین مداربسته گردان PTZ (مخفف کلمات pan–tilt–zoom است). و با نامهای دیگری مانند دوربین های چرخشی و Speed Dome اسپید دام نیز شناخته می شوند.

یکی از انواع دوربین مدار بسته است که قابلیت کنترل مستقیم و تنظیم زوم کردن را دارد. برای همین امر در اماکنی که باید نظارت دقیقی وجود داشته باشد از آن استفاده می کنند.

این دوربین های معمولا دارای یک بدنه دام شکل و یک پایه با توجه به شرایط نصب هستند.دوربین مداربسته اسپید دام در موارد متعددی کاربرد دارد که برخی از آن ها را شرح می دهیم :

•این نوع دوربین های مداربسته مناسب برای نصب در محیط های بزرگ است چرا که دوربین مداربسته PTZ یا همان اسپید دام دارای قابلیت زوم هستند و تمامی مکان را به خوبی پوشش می دهند .

•از این دوربین های مداربسته می توان در موارد امنیتی استفاده کرد چرا که کیفیت تصاویر در آن ها بی نظیر است و قادر به ثبت کوچکترین جزئیات هستند .

مزایای و معایب دوربین مداربسته اسپید دام

مزایا: از جمله مزایای این دوربین ها این است که می توانند محیط های بزرگ را به خوبی پوشش دهند و تصاویر را با جزئیات بهتری به نمایش بگذارند.

معایب: این دوربین های مداربسته ساختار پیچیده ای داشته و معمولا دوربین های گران قیمتی هستند و به دلیل اجزای مکانیکی زیادی که در ساختارشان وجود دارد احتمال خرابی در آنها نسبت به دوربین های ثابت بیشتر است.

دوربین های اسپیددام با قابلیت های خاص

با پیشرفت تکنولوژی انواعی از دوربین های اسپید دام با قابلیت های خاص به بازار آمده اند. از جمله دوربین های اسپید دام با برد دید در شب لیزری که مسافت های تا دو کیلومتر را نیز پوشش می دهند.

و یا اسپید دام هایی که قابلیت Auto tracking یا تعقیب سوژه را دارند. این دوربین ها می توانند در صورتیکه فردی به یک محوطه خاص با ممنوعیت ورود افراد وارد شود به صورت خودکار آن را دنبال کنند.

اسپید دام های ضدانفجار نیز که مختص مناطق نفتی، گازی و پالایشگاه ها هستند و به دلیل ساختار مقاومشان در برابر انفجار سالم می مانند.

 

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


دوربین مداربسته تشخیص چهره
شنبه 17 شهريور 1397 ساعت 18:49 | بازدید : 136 | نویسنده : مشاوران یزد | ( نظرات )

دوربین مداربسته تشخیص چهره

دوربین مداربسته کاربردی ترین تجهیزات امنیتی در حوزه نظارت تصویر به شمار می آیند , یکی از انواع دوربین های مداربسته دوربین مداربسته تشخیص چهره است .

این دوربین مداربسته قابلیت زوم و تشخیص چهره افراد را داشته و در موارد امنیتی کاربرد بسیار دارد ,به این ترتیب که مدارک و شواهد را جمع آوری کرده و در موارد خاص به کار گرفته می شوند .

محاسن دوربین های مدار بسته تشخیص چهره

1. کمک به جمع آوری مدارک و شواهد

اگر در محل کارتان نیازمند سیستم نظارتی هستید که بتواند در جمع آوری شواهد و مدارک در هنگام نیاز به کمکتان بیاید دوربین های مداربسته با قابلیت تشخیص چهره کارایی لازم را در این خصوص دارند. و می توانند مدارک کافی را برای مشاهده تمام اتفاقات رخ داده در اختیارتان بگذارند. 

2. جلوگیری از وقوع جرم

در واقع یکی از وظایف اصلی یک سیستم نظارتی جلوگیری از وقوع جرم و جنایت است و این سیستم ها می توانند عملکردی پیشگیرانه در وقوع جرم و بزه داشته باشند. در این راستا با نصب دوربین های مداربسته تشخیص چهره در مکان هایی با امکان بالای وقوع جرم می توان از وقوع چنین اتفاقاتی جلوگیری نمود. 

3. ارتقا امکانات نظارتی و کنترل و مدیریت فعالیت ها و رخداد ها

فعالیت و رخداد های زیادی وجود دارند که روزانه در یک ساختمان یا محیط اداری بوقوع می پیوندند. زمانی که سیستم نظارتی خود را به دوربین های تشخیص چهره مجهز می کنید می توانید نظارت بهتری بر فعالیت افراد درون سازمان خود داشته باشید.

بزرگترین غرفه در نمایشگاه ایپاس

بزرگترین غرفه در نمایشگاه ایپاس متعلق به تجهیزات و لوازمی چون :

یونیفرم و لباس

لباس های کار، لباس های ضدآتش و ضدآب، لباس های ویژه عملیات خاص، لباس های ضد مواد شیمیایی، جلیقه ضد گلوله، لباس های بازتاب دار، انواع کفش، پوتین و… .

 

وسایل نور و تصویر

دوربین های امنیتی، سیستم های پردازش فیلم و تصویر، ملزومات دوربین، تجهیزات دید درشب و… .

 

ترافیک

تجهیزات کنترل ترافیک، تجهیزات ایمنی بزرگراه ها، علائم راهنمایی و رانندگی چرثقیل های جابجایی و حمل خودرو.

 

آتش نشانی، امداد و نجات

تجهیزات امداد و اورژانس، تجهیزات امداد در ارتفاعات، تجهیزات اتاق عمل، تجهیزات امداد جاده ای، تجهیزات اعلام و اطفاءحریق و… .

 

سیستم های آموزشی و مشاوره ای

سیستم های مشاوره ای، طراحی و کنترل سیستم های حفاظتی، تحلیل در خصوص جرم شناسی، بهینه سازی سیستم های حفاظتی، سیستم های آموزشی، مدارس آموزشی(علوم نظامی و انتظامی)، تجهیزات خاص آموزشی،سیستم های شبیه ساز و… .

 

زمینه های دیگر

تجهیزات اشعه ایکس، سیستم های کشف جرم و مبارزه با جرایم، سازه های پلیسی، تجهیزات انگشت نگاری، شیشه های ضد گلوله، انواع قفل ها، تجهیزات کمپینگ، تجهیزات ایمنی صنایع مختلف، نشریات تخصصی در زمینه های مرتبط و… .

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


دوربین مداربسته خورشیدی
پنج شنبه 15 شهريور 1397 ساعت 22:40 | بازدید : 146 | نویسنده : مشاوران یزد | ( نظرات )

دوربین های مداربسته بدون برق و دوربین مدار بسته خورشیدی

خرید انواع دوربین های مداربسته در چند سال اخیر با استقبال زیادی مواجه شده است , افراد عمدتا برای حفظ امنیت منزل و یا محل کار خود دوربین مداربسته نصب می کنند اما کدام نوع دوربین های مداربسته مناسب تر هستند ؟

دوربین های مداربسته بدون برق و دوربین مدار بسته خورشیدی یکی از انواع دوربین هایی ست که می تواند در کاربری های متفاوتی مورد استفاده قرار گیرند , در این مقاله شما را با این نوع دوربین های مداربسته بیش تر آشنا می کنیم .

دوربین های مداربسته بدون برق و دوربین مدار بسته خورشیدی

امروزه به دلیل گستردگی منابع و کنترل مکان های متعدد و بزرگ نیازمند تامین امنیت بوده و همینطور راه اندازی کلیه سیستم های امنیتی از جمله دوربین های مداربسته نیازمند انرژی (برق) بوده که  در بعضی از مناطق به دلیل در دسترس نبودن و یا بالا بودن هزینه های انتقال برق گاها از مجهز نمودم اینگونه تجهیزات صرف نظر می کنند و در حال حاضر می توان با کمترین هزینه نسبت به انتقال خطوط برق با استفاده از تجهیزات خورشیدی مناسب از راه اندازی اینگونه تجهیزات چشم پوشی نکرد.

سیستم های خورشیدی مستقل از شبکه off grid میتواند انرژی مورد نیاز کلیه سیستم های امنیتی ( کوچک یا بزرگ ) از جمله دوربین های مداربسته را تامین نماید و می توان از برق تولید شده بصورت ۲۴ ساعته (دائم کار ) استفاده نمود.

کاربرد :

مناطق شکاربانی _ کیوسک های مرزی _ پست های مخابراتی _ ویلاها _ مزارع کشاورزی _ دوربین های نظارتی _ دوربین های ثبت تخلف _ مناطق گردشگری _ دامداری ها

مزایا :

بدون نیاز به سوخت فسیلی _ تامین برق بصورت دائمی _ بدون نیاز به تامین و نگهداری _ سازگار با محیط زیست _ قابلیت راه اندازی در تمامی مناطق کشور _ زیبا و مستحکم _ قابلیت کارکرد در آب و هوای ابری ، بارانی و برفی _ قابلیت کنترل از راه دور _ دارای دو خروجی برق AC & DC

نقشه نمایشگاه ایپاس

در نمایشگاه ایپاس محصولات متعددی به نمایش گذاشته می شود تجهیزات کنترل ترافیک و تجهیزات حفاظت و امنیت از مهم ترین آن ها هستند و می توان گفت دوربین های مداربسته مهم ترین این تجهیزات .

با مشاهده نقشه نمایشگاه ایپاس درمیابیم که دوربین های مداربسته در انواع و مدل های مختلفی به جهت رصد افراد و وسایل نقلیه در سطح شهرها نصب و کنترل می گردند . این نوع دوربین ها روی لباس مامورین نیز تعبیه شده تا رفتارها و عکس العمل های خلافکاران در تحت نظر گرفته شود .

 

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


دوربین مداربسته حرارتی
چهار شنبه 14 شهريور 1397 ساعت 13:16 | بازدید : 128 | نویسنده : مشاوران یزد | ( نظرات )

جدید ترین دوربین مداربسته حرارتی و یا PIR چگونه کار میکند  ؟

به تازگی نوعی از دوربین های مداربسته به بازار معرفی شده اند که با استفاده از فناوری PIR ساخته می شوند , دوربین های مداربسته PIR بر اساس جذب اشعه صورت می گیرد به این ترتیب که اشعه و حرارت بدن انسان و یا هر موجود زنده ی دیگری را جذب کرده و نسبت به آن آلارم نشان می دهد .

در ادامه طرز کار سنسور PIR را برایتان شرح خواهیم داد .

طرز کار سنسور PIR

PIR مخفف عبارت Passive Infrared Sensor همانطور که از نامش برمی آید یک سنسور الکترونیکی است. وظیفه این سنسور در دوربین مدار بسته اندازه گیری نور مادون قرمز (IR) منتشر شده از افراد یا اجسام مختلف در محیط مورد نظر است. وجود واژه passive به معنی غیرفعال ، بیانگر این است که این سنسور از خود هیچ گونه اشعه ای ساتع ننموده و کارکرد آن تنها از طریق جذب اشعه است. به زبان ساده عملکرد این سنسور بدین گونه است که در هنگام ورود فرد به اتاق بر اثر انرژی گرمایی که سوژه از خود تولید می کند الگوهای دمایی محیط برهم خورده و این تغییرات توسط سنسور PIR تشخیص داده می شوند. پس از تشخیص ورود سوژه به محل هشدارهای لازم از طریق ارسال دستور فعال شدن به دستگاه های آلارم در صورت وجود، داده می شود و یا  دستگاه های ضبط شروع به ثبت تصاویر می نمایند.

برای فهم بهتر موضوع باید بدانید که هر جسمی می تواند از خود اشعه مادون قرمز ساتع نماید. این اشعه با چشم غیر مسلح قابل دیدن نیست و تنها به صورت انرژی گرمایی می تواند حس گردد. دوربین هایی که مجهز به سنسور PIR هستند قادرند این اشعه را اندازه گیری کنند. زمانی که فردی وارد مکان مورد نظر می شود، سنسور PIR تغییرات تابشی ایجاد شده در میدان دید خود را تشخیص داده و سپس تغییرات حاصل از بهم ریختگی میزان اشعه مادون قرمز موجود در محیط را نسبت وضعیت قبلی مقایسه می کند. سپس به انجام محاسبات لازم پرداخته که منجر به شروع عملیات ضبط و یا فعال شدن زنگ های آلارم ها می گردد. سنسور از طریق دو عامل زیر متوجه این تغییر وضعیت در محیط می گردد:

 

1.از طریق تغییرات صورت گرفته که حاصل از انرژی مادون قرمز ساتع شده از بدن فرد در محیط می باشد.

2.از طریق تغییرات بوجود آمده بر اثر بهم ریختگی الگوی اشعه مادون قرمز موجود در محیط نسبت به وضعیت قبلی بر اثر ورود سوژه که فارغ از انرژی گرمایی حاصل از فرد یا جسم است.

 

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


دوربین مداربسته پانوراما
سه شنبه 13 شهريور 1397 ساعت 21:33 | بازدید : 145 | نویسنده : مشاوران یزد | ( نظرات )

دوربین مدار بسته پانوراما یا پاناروما

از قابلیت های دوربین های مداربسته پانوراما یا پاناروما می توان به زاویه ی دید 360 درجه آن اشاره کرد که سبب شده هیچ نقطه ی کوری در محل وجود نداشته باشد , دوربین مداربسته پانوراما تصاویر را با وضوح بالایی به ثبت می رساند و به همین دلیل هم می توان از آن در اماکن حساس و بزرگی چون اداره ها و ارگان های دولتی مهم , ساختمان ها و سالن های بزرگ , استادیوم ها و .. استفاده کرد .

دوربین مداربسته پاناورما با نصب راحتی که دارد قابل استفاده در کاربری های متفاوتی است , در مدت زمان کوتاه و به راحتی می توان آن ها را نصب کرد .

مزایای دوربین مدار بسته پانوراما یا پاناروما

•زاویه دید 360 درجه افقی و 90 درجه عمودی بدون وجود نقاط کور در تصویر ضبط شده

•وضوح (Resolution) بالا برای ثبت تصاویر بسیار واضح و شفاف با حداکثر جزئیات

•پان، تیلت زوم (PTZ) به صورت خودکار (Automatically) یا دستی (Manually)

•زوم اپتیکال (Optical Zoom) داخلی و خارجی

•سیستم تشخیص حرکت (Detect Motions)

•سیستم های هشدار (Alerts)

•PoE برای نصب آسان

•خاصیت ضدآب برای فضاهای خارجی و داخلی

•چراغ های LED جهت دید در شب بهتر

•قابلیت دید در شب با استفاده از تکنولوژی مادون قرمز

و…

نمایشگاه ایپاس

می خواهیم در مورد یکی از رویداد هایی که هر ساله در حوزه نظارت تصویری رخ می دهد و بسیاری از شرکت ها در آن حضور پیدا می کنند یعنی نمایشگاه بین المللی محصولات امنیتی و پلیسی ( ایپاس )، با شما صحبت کنیم، با ما همراه باشید.

هفدهمین دوره نمایشگاه بین المللی محصولات امنیتی و تجهیزات پلیسی ( نمایشگاه ایپاس ۹۷ ) ، مهر ماه امسال هم در تهران برگزار می شود. نمایشگاه ایپاس به رسم سنت همیشگی باید از تازه های محصول و تکنولوزی و تولیدات داخلی تولید کنندگان حوزه امنیت، رونمایی شود

 

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


دوربین مداربسته جاسوسی خانگی
دو شنبه 12 شهريور 1397 ساعت 23:32 | بازدید : 113 | نویسنده : مشاوران یزد | ( نظرات )

آیا دوربین های مداربسته در منزل میتوانند از ما جاسوسی کنند ؟

در پاسخ به این سوال که آیا دوربین های مداربسته در منزل میتوانند از ما جاسوسی کنند باید گفت که بله می توانند ,دوربین های مداربسته به همان اندازه که امنیت افراد را تامین می کنند به همان اندازه هم ممکن مخرب و برنامه ای جاسوسی محسوب شوند .

دوربین مداربسته توسط هکرها هک شده و حجم انبوهی از اطلاعات آن ها به سایت ها و سرورهایی به صورت هدفدار و به جهت اخلال در آن ها فرستاده می شوند .

نکته مهم در مورد دوربین های مداربسته

گزارش هایی وجود دارد که افراد پس از گذشت مدتی از اسباب کشی به یک خانه جدید، از وجود دوربین مدار بسته مخفی در آن مطلع شده اند. در واقع صاحب قبلی خانه و یا افراد متفرقه، با اهداف سو اقدام به بکارگیری دوربین مدار بسته در آن ساختمان کرده اند. خانه یک فضای شخصی است و این فضای خصوصی هرگز نباید توسط افراد متفرقه، نظارت شود. این اقدام غیر قانونی بوده و شخص خاطی باید تحت مجازات قرار گیرد.

به منظور جلوگیری از سواستفاده های احتمالی، به شما توصیه می کنیم قبل از اسباب کشی به خانه جدید، تمام زوایای مختلف آن را با دقت تمام بازرسی کنید و از عدم وجود دوربین مدار بسته مخفی و جاسوسی اطمینان حاصل کنید. دوربین مدار بسته مخفی می تواند در شکل های مختلف مثل ساعت رومیزی، ساعت دیواری، سیستم اعلام حریق، دستگاه تهویه هوای مطبوع، لامپ، چراغ های هالوژنی و … بوده و استتار داده شود. دریچه کولر نیز از نقاطی است که احتمال نصب دوربین مدار بسته مخفی در آن وجود دارد.

و در آخر

همانطور که مطالعه کردید، ما در این مقاله به شرح نکاتی در مورد دوربین مداربسته جاسوسی خانگی پرداختیم. امیدواریم این مطلب برای علاقمندان این زمینه، مفید واقع شود.

توصیه می کنیم برای جلوگیری از مشکلات احتمالی و تهیه کالاهای با کیفیت، دوربین مداربسته و لوازم جانبی آن را فقط از فروشگاه ها و شرکت های معتبر فروشنده این محصولات تهیه نمایید.

 

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


دوربین مداربسته پلاک خوان
یک شنبه 11 شهريور 1397 ساعت 13:15 | بازدید : 105 | نویسنده : مشاوران یزد | ( نظرات )

دوربین مداربسته پلاک خوان و کاربرد های آن

دوربین مداربسته به عنوان سیستم های کنترل و نظارت تصویری نقش مهمی در پیشگیری از جرایم و شناسایی مجرمان دارد , این نوع تجهیزات در محل های مختلفی نصب شده و تمامی رفت و آمده ها و عملکردهای افراد را مورد بررسی قرار می دهد .
دوربین مداربسته پلاک خوان نیز بر روی یک سه پایه نصب شده و در ورودی ها و خروجی شهر ها , جاده ها , خیابان ها و .. قرار گرفته می شوند .

دوربین مداربسته پلاک خوان و کاربرد های آن

در سامانه هوشمند پلاک خوان برای هر لاین و جهت عبوری, از یک دوربین استفاده می شود. در صورتی که لاین مورد نظر شما برای ورود و خروج خودرو استفاده می شود، باید از دو دوربین استفاده شود.
به ازای هر لاین یک نسخه از نرم افزار پلاک خوان استفاده می شود . که تصاویر گرفته شده توسط دوربین را پردازش نموده و پس از تبدیل به متن به نرم افزار و پایگاه داده ارسال می نماید.
نرم افزار پلاک خوان با استفاده از الگوریتم های پیشرفته OCR یا( Optical Character Recognition )با دقتی بالای 96% اعداد و حروف موجود در پلاک را تشخیص می دهد.

دوربین پلاک خوان EMBEDDED(ترکیبی)

دوربین پلاک خوان ترکیبی یک سخت افزار جامع و واحد (All in one) دارای دوربین های رنگی و IR، بخش الکترونیکی با قابلیتهای پردازش تصویر، کنترلی، پاوری و نیز سیستم نورپردازی ویژه تصویربرداری از پلاک است که فرآیند پلاک خوانی توسط آن منفردا و بدون ارتباط با پردازنده یا واحد دیگری صورت می پذیرد. به عبارت دیگر پیش نیاز این سیستم، تامین تغذیه الکتریکی آن و خروجی آن پلاک و تصویر خودروهای عبوری است.
دوربین پلاک خوان ترکیبی به صورت Plug & Play و Power Over Ethernet  می باشد یعنی پس از اتصال منبع تغذیه به دوربین پلاک خوان ترکیبی این دستگاه به صورت خودکار روشن شده و شروع به پلاک خوانی می نماید. بدین ترتیب تمامی دغدغه های معمول در بکارگیری سیستم های پلاک خوان سنتی (مبتنی بر اجزاء جداگانه) در این سیستم حل شده است. همچنین این سیستم بر طبق استاندارد حفاظت شرایط محیطی IP66 تولید شده و محدوده گسترده دمایی 55 تا 30- برای آن تعریف شده است.

درباره نمایشگاه ایپاس

نمایشگاه ایپاس در مهرماهِ هر سال به مدت ۴ روز ۹تا ۱۲ مهر ماه ۱۳۹۷در مصلی امام خمینیِ (ره) شهر تهران با حضور ۳۵۰ شرکت داخلی و خارجی از ۲۵ کشور و با بیش از ۳۷ محصول توسط نخبگان کشور برگزار میشود. ایران،کانادا،کره جنوبی،چین،ژاپن و ترکیه از جمله کشورهای شرکت کننده در این نمایشگاه می باشند.
درباره نمایشگاه ایپاس , این نمایشگاه شامل دوربین های امنیتی، سیستم های پردازش فیلم و تصویر، ملزومات دوربین، تجهیزات دید درشب ، سیستم های صوتی و تصویری، پلیسی، ایمنی و امنیتی می باشد.
 
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


دوربین مداربسته برای باغ
یک شنبه 11 شهريور 1397 ساعت 12:50 | بازدید : 138 | نویسنده : مشاوران یزد | ( نظرات )

دوربین مداربسته برای باغ

محل نصب دوربین مداربسته در ویلا با توجه به اهداف مختلف افراد برای نصب سیستم نظارتی متفاوت می باشد. برای این واحدها بهتر است که از نظر کارشناس مربوطه برای انتخاب محل نصب استفاده کنید اما از جمله مواردی که برای این واحدها می توان به آن اشاره نمود :

ورودی ساختمان ویلا : بسته به نوع ساختمان ویلایی این ورودی می تواند شامل درهای مختلف ویلا باشد . این قسمت یکی از مهمترین قسمت های ساختمان می باشد که محل اصلی ورود و خروج افراد می باشد.

محوطه روبروی ساختمان : برای نظارت بر محوطه روبروی ساختمان ویلا و حیاط روبروی آن می توان یک یا چند دوربین مداربسته بسته به نیاز در این قسمت نصب نمود.

درب ورودی ویلا : می توان در کنار درب ورودی یک یا دو دوربین را برای نظارت بر ورود و خروج افراد و ماشین ها به حیاط ویلا در این قسمت نصب نمود. معمولا اتاق نگهبانی یا سرایداری در این قسمت قرار دارد.

البته ذکر این نکته الزامی است که در صورت عدم وجود نگهبان و تامین امنیت ویلا توسط سگ ، دوربین های مداربسته این قسمت در صورتی که در دسترس دزد باشد به راحتی قابل سرقت می باشد.

دوربین مداربسته برای باغ و ویلا

به دلیل تنوع طراحی ویلا ها و کاربری های متفاوت سیستم نظارتی در این اماکن پیشنهاد می شود برای مشاوره انتخاب محل های نصب سیستم نظارت تصویری در این اماکن با کارشناسان یا مجریان سیستم مداربسته مشورت نمایید .

نوع دوربین مداربسته برای باغ و منزل و محل کار و .. متفاوت است . هرکدام از این ها بنا به کاربری که دارند نوع خاصی از دوربین های مداربسته را می طلبند , دوربین های مداربسته آنالوگ , تحت شبکه و.. برای نصب در باغ و ویلا ها مناسب هستند اما این متراژ باغ و نوع نیاز شماست که تعیین می کند کدام دوربین مناسب تر است .

تاریخ شروع و پایان نمایشگاه ایپاس

محصولات عرضه شده در این نمایشگاه دارای طیف وسیعی نیستند و اقلب شرکت کنندگان به نوعی همکار یا تکمیل‌کننده همدیگر محسوب می‌شوند. محصولاتی نظیر: جنگ‌افزارهای سبک و سنگین، تجهیزات کنترل ترافیک، تجهیزات امنیتی، تجهیزات حفاظت فیزیکی، وسایل نقلیه متحرک با مصرف امنیتی و امدادی و ..

بازدید کنندگان

تاریخ شروع و پایان نمایشگاه ایپاس در مهرماه 1397 می باشد و بیشترین بازدید از سوی مدیران حراست نهادهای مهم دولتی و وابسته به دولت صورت می‌پذیرد و هر ساله شخص فرمانده کل نیروی انتظامی ایران به همراه هیئتی از سران نیروی انتظامی ایران و کشورهای همسایه ایران، این نمایشگاه را افتتاح می‌نمایند.

همچنین این نمایشگاه با استقبال نسبتاً خوب بازدید کنندگان حرفه‌ای مواجه می‌شود و از آنجایی که حق ورودی برای این نمایشگاه دریافت می‌گردد، بازدید کنندگان تفریحی به ندرت به این نمایشگاه رجوع می‌نمایند.

 

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 13 صفحه بعد

منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 130
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان مشاوران یزد و آدرس moshaveranyazd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 130
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز :
:: باردید دیروز :
:: بازدید هفته :
:: بازدید ماه :
:: بازدید سال :
:: بازدید کلی :