دوربین مداربسته خورشیدی
دوربین مداربسته خورشیدی
پنج شنبه 15 شهريور 1397 ساعت 22:40 | بازدید : 147 | نویسنده : مشاوران یزد | ( نظرات )

دوربین های مداربسته بدون برق و دوربین مدار بسته خورشیدی

خرید انواع دوربین های مداربسته در چند سال اخیر با استقبال زیادی مواجه شده است , افراد عمدتا برای حفظ امنیت منزل و یا محل کار خود دوربین مداربسته نصب می کنند اما کدام نوع دوربین های مداربسته مناسب تر هستند ؟

دوربین های مداربسته بدون برق و دوربین مدار بسته خورشیدی یکی از انواع دوربین هایی ست که می تواند در کاربری های متفاوتی مورد استفاده قرار گیرند , در این مقاله شما را با این نوع دوربین های مداربسته بیش تر آشنا می کنیم .

دوربین های مداربسته بدون برق و دوربین مدار بسته خورشیدی

امروزه به دلیل گستردگی منابع و کنترل مکان های متعدد و بزرگ نیازمند تامین امنیت بوده و همینطور راه اندازی کلیه سیستم های امنیتی از جمله دوربین های مداربسته نیازمند انرژی (برق) بوده که  در بعضی از مناطق به دلیل در دسترس نبودن و یا بالا بودن هزینه های انتقال برق گاها از مجهز نمودم اینگونه تجهیزات صرف نظر می کنند و در حال حاضر می توان با کمترین هزینه نسبت به انتقال خطوط برق با استفاده از تجهیزات خورشیدی مناسب از راه اندازی اینگونه تجهیزات چشم پوشی نکرد.

سیستم های خورشیدی مستقل از شبکه off grid میتواند انرژی مورد نیاز کلیه سیستم های امنیتی ( کوچک یا بزرگ ) از جمله دوربین های مداربسته را تامین نماید و می توان از برق تولید شده بصورت ۲۴ ساعته (دائم کار ) استفاده نمود.

کاربرد :

مناطق شکاربانی _ کیوسک های مرزی _ پست های مخابراتی _ ویلاها _ مزارع کشاورزی _ دوربین های نظارتی _ دوربین های ثبت تخلف _ مناطق گردشگری _ دامداری ها

مزایا :

بدون نیاز به سوخت فسیلی _ تامین برق بصورت دائمی _ بدون نیاز به تامین و نگهداری _ سازگار با محیط زیست _ قابلیت راه اندازی در تمامی مناطق کشور _ زیبا و مستحکم _ قابلیت کارکرد در آب و هوای ابری ، بارانی و برفی _ قابلیت کنترل از راه دور _ دارای دو خروجی برق AC & DC

نقشه نمایشگاه ایپاس

در نمایشگاه ایپاس محصولات متعددی به نمایش گذاشته می شود تجهیزات کنترل ترافیک و تجهیزات حفاظت و امنیت از مهم ترین آن ها هستند و می توان گفت دوربین های مداربسته مهم ترین این تجهیزات .

با مشاهده نقشه نمایشگاه ایپاس درمیابیم که دوربین های مداربسته در انواع و مدل های مختلفی به جهت رصد افراد و وسایل نقلیه در سطح شهرها نصب و کنترل می گردند . این نوع دوربین ها روی لباس مامورین نیز تعبیه شده تا رفتارها و عکس العمل های خلافکاران در تحت نظر گرفته شود .

 



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 35
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 179
بازدید ماه : 477
بازدید کل : 50279
تعداد مطالب : 130
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان مشاوران یزد و آدرس moshaveranyazd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 130
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 35
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 179
:: بازدید ماه : 477
:: بازدید سال : 4835
:: بازدید کلی : 50279