دوربین مداربسته برای باغ
دوربین مداربسته برای باغ
یک شنبه 11 شهريور 1397 ساعت 12:50 | بازدید : 139 | نویسنده : مشاوران یزد | ( نظرات )

دوربین مداربسته برای باغ

محل نصب دوربین مداربسته در ویلا با توجه به اهداف مختلف افراد برای نصب سیستم نظارتی متفاوت می باشد. برای این واحدها بهتر است که از نظر کارشناس مربوطه برای انتخاب محل نصب استفاده کنید اما از جمله مواردی که برای این واحدها می توان به آن اشاره نمود :

ورودی ساختمان ویلا : بسته به نوع ساختمان ویلایی این ورودی می تواند شامل درهای مختلف ویلا باشد . این قسمت یکی از مهمترین قسمت های ساختمان می باشد که محل اصلی ورود و خروج افراد می باشد.

محوطه روبروی ساختمان : برای نظارت بر محوطه روبروی ساختمان ویلا و حیاط روبروی آن می توان یک یا چند دوربین مداربسته بسته به نیاز در این قسمت نصب نمود.

درب ورودی ویلا : می توان در کنار درب ورودی یک یا دو دوربین را برای نظارت بر ورود و خروج افراد و ماشین ها به حیاط ویلا در این قسمت نصب نمود. معمولا اتاق نگهبانی یا سرایداری در این قسمت قرار دارد.

البته ذکر این نکته الزامی است که در صورت عدم وجود نگهبان و تامین امنیت ویلا توسط سگ ، دوربین های مداربسته این قسمت در صورتی که در دسترس دزد باشد به راحتی قابل سرقت می باشد.

دوربین مداربسته برای باغ و ویلا

به دلیل تنوع طراحی ویلا ها و کاربری های متفاوت سیستم نظارتی در این اماکن پیشنهاد می شود برای مشاوره انتخاب محل های نصب سیستم نظارت تصویری در این اماکن با کارشناسان یا مجریان سیستم مداربسته مشورت نمایید .

نوع دوربین مداربسته برای باغ و منزل و محل کار و .. متفاوت است . هرکدام از این ها بنا به کاربری که دارند نوع خاصی از دوربین های مداربسته را می طلبند , دوربین های مداربسته آنالوگ , تحت شبکه و.. برای نصب در باغ و ویلا ها مناسب هستند اما این متراژ باغ و نوع نیاز شماست که تعیین می کند کدام دوربین مناسب تر است .

تاریخ شروع و پایان نمایشگاه ایپاس

محصولات عرضه شده در این نمایشگاه دارای طیف وسیعی نیستند و اقلب شرکت کنندگان به نوعی همکار یا تکمیل‌کننده همدیگر محسوب می‌شوند. محصولاتی نظیر: جنگ‌افزارهای سبک و سنگین، تجهیزات کنترل ترافیک، تجهیزات امنیتی، تجهیزات حفاظت فیزیکی، وسایل نقلیه متحرک با مصرف امنیتی و امدادی و ..

بازدید کنندگان

تاریخ شروع و پایان نمایشگاه ایپاس در مهرماه 1397 می باشد و بیشترین بازدید از سوی مدیران حراست نهادهای مهم دولتی و وابسته به دولت صورت می‌پذیرد و هر ساله شخص فرمانده کل نیروی انتظامی ایران به همراه هیئتی از سران نیروی انتظامی ایران و کشورهای همسایه ایران، این نمایشگاه را افتتاح می‌نمایند.

همچنین این نمایشگاه با استقبال نسبتاً خوب بازدید کنندگان حرفه‌ای مواجه می‌شود و از آنجایی که حق ورودی برای این نمایشگاه دریافت می‌گردد، بازدید کنندگان تفریحی به ندرت به این نمایشگاه رجوع می‌نمایند.

 

 




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 147
بازدید ماه : 445
بازدید کل : 50247
تعداد مطالب : 130
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان مشاوران یزد و آدرس moshaveranyazd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 130
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 3
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 147
:: بازدید ماه : 445
:: بازدید سال : 4803
:: بازدید کلی : 50247