دوربین مداربسته برای هوای سرد
دوربین مداربسته برای هوای سرد
سه شنبه 24 مهر 1397 ساعت 14:34 | بازدید : 335 | نویسنده : مشاوران یزد | ( نظرات )

دوربین مداربسته مناسب برای هوای سرد 

کاربری دوربین مداربسته می تواند نحوه عملکرد آن را تعیین کند , دوربین هایی با قیمت های بالاتر مناسب برای محیط هایی صنعتی و خاص هستند اما دوربین های ارزان تر برای مصارف خانگی و اداری به کار گرفته می شوند .

نصب دوربین مداربسته مناسب برای هوای سرد

بعد از خرید دوربین مداربسته نوبت به نصب و راه اندازی آن است , محل نصب که در ابتدا تعیین شده است توسط تکنسین مربوطه بررسی می شود تا مانعی بر دید دوربین مداربسته وجود نداشته باشد و هم چنین خطری دوربین مداربسته را تهدید نکند .

نصب دوربین مداربسته مناسب برای هوای سرد عمدتا در محیط خارجی صورت می گیرد چرا که هوای محیط داخلی منزل , شرکت و .. به اندازه کافی گرم هست و نیازی نیست که دوربین مداربسته دارای چنین قابلیت هایی باشد از این رو تمامی احتمالاتی را که امکان دارد به دوربین مداربسته آسیب بزند در نظر بگیرید و سعی کنید دوربین را نسبت به حوادث احتمالی ایمن نگه دارید .

اهمیت لنزها در دوربین مداربسته

نکته مهم بعدی در رابطه با نصب دوربین مداربسته مناسب برای هوای سرد توجه به لنز دوربین است , همانطور که می دانید انواع دوربین های مداربسته دارای لنز های مخصوص به خود هستند که در شرایط و کاربری های مختلف متفاوت اند . در محیط های سرد هر چند وقت یکبار لنز دوربین مداربسته را چک کنید و از سالم بودن آن اطمینان حاصل نمایید , در طول مدت نصب دوربین ممکن است بر روی لنز دوربین مداربسته بخار و یا شی ای خارجی نشسته باشد که نسبت به زدودن آن اقدام نمایید .

اگرچه دوربین مداربسته مناسب برای هوای سرد طراحی شده است اما لازم است اقداماتی را به جهت حفظ سلامت دوربین در این محیط ها انجام دهید , به طور مثال می توانید برای محافظت بیش تر از کاور استفاده نمایید. کاورهای فلزی و یا حتی پارچه ای می توانند تا حد زیادی از نفوذ سرمای شدید , رطوبت و .. به داخل دوربین مداربسته جلوگیری کنند .

میزان دمایی را که یک دوربین مداربسته می تواند تحمل کند به طور دقیق توسط مجموعه سازنده تعریف می شود؛ از این رو انتظار کارکرد صحیح دوربین را در دمای پایین تر یا بالاتر از رنج معین شده نداشته باشید , نحوه کارکرد دوربین مداربسته مناسب برای هوای سرد کاملا متفاوت با دیگر انواع دوربین های مداربسته است که این مساله موجب دوام سیستم در برابر سرمای شدید گردیده است .

 



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 145
بازدید ماه : 443
بازدید کل : 50245
تعداد مطالب : 130
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان مشاوران یزد و آدرس moshaveranyazd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 130
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 1
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 145
:: بازدید ماه : 443
:: بازدید سال : 4801
:: بازدید کلی : 50245