زوم اپتیکال در دوربین مداربسته با قدرت زوم بالا
شنبه 24 شهريور 1397 ساعت 18:45 | بازدید : 175 | نویسنده : مشاوران یزد | ( نظرات )

زوم اپتیکال در دوربین مداربسته با قدرت زوم بالا

این مقاله به زوم اپتیکال در دوربین مداربسته با قدرت زوم بالا اختصاص داده شده است چرا که نوع لنز در دوربین های مداربسته بسیار اهمیت دارد , لنز دوربین مداربسته موجب کیفیت و رزولوشن تصاویر می شود از این رو لنز های نامرغوب و تقلبی سبب تاری دید دوربین گردیده و کاربر از مشاهده جزئیات محل عاجز خواهد بود بنابراین توصیه می شود به هنگام خرید دوربین های مداربسته به این مساله توجه ویژه شود .

زوم اپتیکال در دوربین مداربسته با قدرت زوم بالا 

زوم اپتیکال دوربین مداربسته چیست؟

زوم یا بزرگنمایی تصویر دوربین مداربسته به دو نوع اپتیکال (Optical Zoom) و دیجیتال (ِDigital Zoom) تقسیم می شود. بزرگنمایی اپتیکال از طریق تغییر فاصله کانونی لنط دوربین مداربسته انجام می شود, هر چقدر فاصله کانونی بیشتر باشد میزان بزرگنمایی بیشتر و تصاویر بزرگتر نمایش داده می شوند.

تفاوت زوم اپتیکال و دیجیتال دوربین مداربسته

زوم اپتیکال به صورت فیزیکی انجام می شود ولی زوم دیجیتال به صورت مجازی و نرم افزاری صورت می گیرد. در زوم دیجیتال با کشیدن تصویر اجزای تصویر بزرگتر نمایش داده می شوند و به دلیل همین بزرگنمایی رزولوشن تصویر کاهش پیدا خواهد کرد. اما در زوم اپتیکال با تغییر فاصله کانونی و بزرگنمایی تصویر , کیفیت آن را تغییر نمی کند. زوم دیجیتال جنبه تبلیغاتی دارد و در عمل برای بزرگنمایی کاربری ندارد.

 تفاوت لنز وریفوکال و زوم دوربین مداربسته

لنز وریفوکال و زوم هر دو دارای قابلیت تغییر فاصله کانونی می باشد. در لنز های وریفوکال دوربین مداربسته اینکار دستی انجام می شود ولی در لنز های زوم تغییر فاصله کانونی به صورت خودکار انجام شده و عمل فوکوس نیز به صورت اتوماتیک انجام می شود. در واقع در لنز های زوم شما کافی است که فرمان زوم را صادر کنید, لنز دوربین مداربسته فاصله کانونی را با توجه به میزان زوم تغییر داده و سپس فوکوس به صورت خودکار انجام می شود.

محبوب ترین برندهای نمایشگاه ایپاس

نمایشگاه بین المللی ایپاس هر ساله در مصلی امام خمینی برگزار شده و بعد از اتمام آن محبوب ترین برندهای نمایشگاه ایپاس معرفی می شوند , از مهم ترین محصولات این نمایشگاه می توان به دوربین های مداربسته اشاره کرد .

محل برگزاری مصلی امام خمینی ( ره ) و زمان برگزاری 24 الی 27 مهرماه 1397

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


تفاوت دوربین مداربسته اسپید دام با دوربین مداربسته دام
دو شنبه 19 شهريور 1397 ساعت 10:49 | بازدید : 207 | نویسنده : مشاوران یزد | ( نظرات )

دوربین مدار بسته اسپید دام با دوربین دام چه تفاوتی دارد ؟

دوربین های مداربسته موجود در بازار دارای تنوع زیادی هستند که این مقاله به دو نوع از آن ها یعنی دوربین مداربسته اسپید دام و دوربین مداربسته دام اختصاص داده شده است .

دوربین مداربسته اسپید دام دارای لنز گردشی است که تمامی حرکات را زیر نظر می گیرد , سوژه ها را شناسایی کرده و زیر نظر می گیرد و در مواقع ضروری ایجاد آلارم کرده و کاربر را از این موضوع آگاه می کند .

دوربین مدار بسته اسپید دام با دوربین دام چه تفاوتی دارد ؟

و اما دوربین های مداربسته دام , برای نصب دوربین مداربسته دام دو راه وجود دارد :

نصب در سقف و نصب روی دیوار

دوربین مداربسته سقفی دارای چند خصیصه می باشد : یک پوشش برای محافظت از دوربین مداربسته دارد، قابلیت تنظیم نور سفید که باعث میشود نور به طور اتوماتیک تعدیل شود در نتیجه تصاویر خیلی روشن یا خیلی تیره بهتر دیده می شوند.

مزیت اصلی این دوربینها لنز تیره رنگ آنهاست که نمی توان تشخیص داد دوربین مداربسته  در حال ضبط است یا نه .

این دوربین های مداربسته به طور گسترده در بانکها، منازل،لابی ها، موزه ها، فروشگاه ها و انواع محیط های کاری استفاده می شود.

دوربین مدار بسته اسپید دام با دوربین دام چه تفاوتی دارد ؟ دوربین های مداربسته دام به جهت نصب بر روی سقف، برای نظارت دقیق چندان مناسب نیستند، مخصوصاً اگر سقف بلند باشد. چرا که همیشه به صورت عمود و نیمه عمود تصویر می گیرند و در این حالت معمولا موها و نهایتاً نیمرخ سوژه شکار می شود که در اغلب موارد کارساز نیست. فقط در صورت کوتاه بودن سقف ( یا محل نصب ) تصویر مناسبی از چهره سوژه ارائه می شود. این نوع دوربین های مداربسته را می توان با کمی دستکاری بر روی دیوار نصب کرد، اما هیچ گاه نتیجه مطلوبی حاصل نخواهد شد.

 

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


دوربین مداربسته اسپید دام
شنبه 17 شهريور 1397 ساعت 19:14 | بازدید : 138 | نویسنده : مشاوران یزد | ( نظرات )

آیا بهترین نوع دوربین مدار بسته مدل اسپید دام است ؟

دوربین مداربسته گردان PTZ (مخفف کلمات pan–tilt–zoom است). و با نامهای دیگری مانند دوربین های چرخشی و Speed Dome اسپید دام نیز شناخته می شوند.

یکی از انواع دوربین مدار بسته است که قابلیت کنترل مستقیم و تنظیم زوم کردن را دارد. برای همین امر در اماکنی که باید نظارت دقیقی وجود داشته باشد از آن استفاده می کنند.

این دوربین های معمولا دارای یک بدنه دام شکل و یک پایه با توجه به شرایط نصب هستند.دوربین مداربسته اسپید دام در موارد متعددی کاربرد دارد که برخی از آن ها را شرح می دهیم :

•این نوع دوربین های مداربسته مناسب برای نصب در محیط های بزرگ است چرا که دوربین مداربسته PTZ یا همان اسپید دام دارای قابلیت زوم هستند و تمامی مکان را به خوبی پوشش می دهند .

•از این دوربین های مداربسته می توان در موارد امنیتی استفاده کرد چرا که کیفیت تصاویر در آن ها بی نظیر است و قادر به ثبت کوچکترین جزئیات هستند .

مزایای و معایب دوربین مداربسته اسپید دام

مزایا: از جمله مزایای این دوربین ها این است که می توانند محیط های بزرگ را به خوبی پوشش دهند و تصاویر را با جزئیات بهتری به نمایش بگذارند.

معایب: این دوربین های مداربسته ساختار پیچیده ای داشته و معمولا دوربین های گران قیمتی هستند و به دلیل اجزای مکانیکی زیادی که در ساختارشان وجود دارد احتمال خرابی در آنها نسبت به دوربین های ثابت بیشتر است.

دوربین های اسپیددام با قابلیت های خاص

با پیشرفت تکنولوژی انواعی از دوربین های اسپید دام با قابلیت های خاص به بازار آمده اند. از جمله دوربین های اسپید دام با برد دید در شب لیزری که مسافت های تا دو کیلومتر را نیز پوشش می دهند.

و یا اسپید دام هایی که قابلیت Auto tracking یا تعقیب سوژه را دارند. این دوربین ها می توانند در صورتیکه فردی به یک محوطه خاص با ممنوعیت ورود افراد وارد شود به صورت خودکار آن را دنبال کنند.

اسپید دام های ضدانفجار نیز که مختص مناطق نفتی، گازی و پالایشگاه ها هستند و به دلیل ساختار مقاومشان در برابر انفجار سالم می مانند.

 

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


دوربین مداربسته تشخیص چهره
شنبه 17 شهريور 1397 ساعت 18:49 | بازدید : 135 | نویسنده : مشاوران یزد | ( نظرات )

دوربین مداربسته تشخیص چهره

دوربین مداربسته کاربردی ترین تجهیزات امنیتی در حوزه نظارت تصویر به شمار می آیند , یکی از انواع دوربین های مداربسته دوربین مداربسته تشخیص چهره است .

این دوربین مداربسته قابلیت زوم و تشخیص چهره افراد را داشته و در موارد امنیتی کاربرد بسیار دارد ,به این ترتیب که مدارک و شواهد را جمع آوری کرده و در موارد خاص به کار گرفته می شوند .

محاسن دوربین های مدار بسته تشخیص چهره

1. کمک به جمع آوری مدارک و شواهد

اگر در محل کارتان نیازمند سیستم نظارتی هستید که بتواند در جمع آوری شواهد و مدارک در هنگام نیاز به کمکتان بیاید دوربین های مداربسته با قابلیت تشخیص چهره کارایی لازم را در این خصوص دارند. و می توانند مدارک کافی را برای مشاهده تمام اتفاقات رخ داده در اختیارتان بگذارند. 

2. جلوگیری از وقوع جرم

در واقع یکی از وظایف اصلی یک سیستم نظارتی جلوگیری از وقوع جرم و جنایت است و این سیستم ها می توانند عملکردی پیشگیرانه در وقوع جرم و بزه داشته باشند. در این راستا با نصب دوربین های مداربسته تشخیص چهره در مکان هایی با امکان بالای وقوع جرم می توان از وقوع چنین اتفاقاتی جلوگیری نمود. 

3. ارتقا امکانات نظارتی و کنترل و مدیریت فعالیت ها و رخداد ها

فعالیت و رخداد های زیادی وجود دارند که روزانه در یک ساختمان یا محیط اداری بوقوع می پیوندند. زمانی که سیستم نظارتی خود را به دوربین های تشخیص چهره مجهز می کنید می توانید نظارت بهتری بر فعالیت افراد درون سازمان خود داشته باشید.

بزرگترین غرفه در نمایشگاه ایپاس

بزرگترین غرفه در نمایشگاه ایپاس متعلق به تجهیزات و لوازمی چون :

یونیفرم و لباس

لباس های کار، لباس های ضدآتش و ضدآب، لباس های ویژه عملیات خاص، لباس های ضد مواد شیمیایی، جلیقه ضد گلوله، لباس های بازتاب دار، انواع کفش، پوتین و… .

 

وسایل نور و تصویر

دوربین های امنیتی، سیستم های پردازش فیلم و تصویر، ملزومات دوربین، تجهیزات دید درشب و… .

 

ترافیک

تجهیزات کنترل ترافیک، تجهیزات ایمنی بزرگراه ها، علائم راهنمایی و رانندگی چرثقیل های جابجایی و حمل خودرو.

 

آتش نشانی، امداد و نجات

تجهیزات امداد و اورژانس، تجهیزات امداد در ارتفاعات، تجهیزات اتاق عمل، تجهیزات امداد جاده ای، تجهیزات اعلام و اطفاءحریق و… .

 

سیستم های آموزشی و مشاوره ای

سیستم های مشاوره ای، طراحی و کنترل سیستم های حفاظتی، تحلیل در خصوص جرم شناسی، بهینه سازی سیستم های حفاظتی، سیستم های آموزشی، مدارس آموزشی(علوم نظامی و انتظامی)، تجهیزات خاص آموزشی،سیستم های شبیه ساز و… .

 

زمینه های دیگر

تجهیزات اشعه ایکس، سیستم های کشف جرم و مبارزه با جرایم، سازه های پلیسی، تجهیزات انگشت نگاری، شیشه های ضد گلوله، انواع قفل ها، تجهیزات کمپینگ، تجهیزات ایمنی صنایع مختلف، نشریات تخصصی در زمینه های مرتبط و… .

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


دوربین مداربسته خورشیدی
پنج شنبه 15 شهريور 1397 ساعت 22:40 | بازدید : 145 | نویسنده : مشاوران یزد | ( نظرات )

دوربین های مداربسته بدون برق و دوربین مدار بسته خورشیدی

خرید انواع دوربین های مداربسته در چند سال اخیر با استقبال زیادی مواجه شده است , افراد عمدتا برای حفظ امنیت منزل و یا محل کار خود دوربین مداربسته نصب می کنند اما کدام نوع دوربین های مداربسته مناسب تر هستند ؟

دوربین های مداربسته بدون برق و دوربین مدار بسته خورشیدی یکی از انواع دوربین هایی ست که می تواند در کاربری های متفاوتی مورد استفاده قرار گیرند , در این مقاله شما را با این نوع دوربین های مداربسته بیش تر آشنا می کنیم .

دوربین های مداربسته بدون برق و دوربین مدار بسته خورشیدی

امروزه به دلیل گستردگی منابع و کنترل مکان های متعدد و بزرگ نیازمند تامین امنیت بوده و همینطور راه اندازی کلیه سیستم های امنیتی از جمله دوربین های مداربسته نیازمند انرژی (برق) بوده که  در بعضی از مناطق به دلیل در دسترس نبودن و یا بالا بودن هزینه های انتقال برق گاها از مجهز نمودم اینگونه تجهیزات صرف نظر می کنند و در حال حاضر می توان با کمترین هزینه نسبت به انتقال خطوط برق با استفاده از تجهیزات خورشیدی مناسب از راه اندازی اینگونه تجهیزات چشم پوشی نکرد.

سیستم های خورشیدی مستقل از شبکه off grid میتواند انرژی مورد نیاز کلیه سیستم های امنیتی ( کوچک یا بزرگ ) از جمله دوربین های مداربسته را تامین نماید و می توان از برق تولید شده بصورت ۲۴ ساعته (دائم کار ) استفاده نمود.

کاربرد :

مناطق شکاربانی _ کیوسک های مرزی _ پست های مخابراتی _ ویلاها _ مزارع کشاورزی _ دوربین های نظارتی _ دوربین های ثبت تخلف _ مناطق گردشگری _ دامداری ها

مزایا :

بدون نیاز به سوخت فسیلی _ تامین برق بصورت دائمی _ بدون نیاز به تامین و نگهداری _ سازگار با محیط زیست _ قابلیت راه اندازی در تمامی مناطق کشور _ زیبا و مستحکم _ قابلیت کارکرد در آب و هوای ابری ، بارانی و برفی _ قابلیت کنترل از راه دور _ دارای دو خروجی برق AC & DC

نقشه نمایشگاه ایپاس

در نمایشگاه ایپاس محصولات متعددی به نمایش گذاشته می شود تجهیزات کنترل ترافیک و تجهیزات حفاظت و امنیت از مهم ترین آن ها هستند و می توان گفت دوربین های مداربسته مهم ترین این تجهیزات .

با مشاهده نقشه نمایشگاه ایپاس درمیابیم که دوربین های مداربسته در انواع و مدل های مختلفی به جهت رصد افراد و وسایل نقلیه در سطح شهرها نصب و کنترل می گردند . این نوع دوربین ها روی لباس مامورین نیز تعبیه شده تا رفتارها و عکس العمل های خلافکاران در تحت نظر گرفته شود .

 

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


دوربین مداربسته حرارتی
چهار شنبه 14 شهريور 1397 ساعت 13:16 | بازدید : 127 | نویسنده : مشاوران یزد | ( نظرات )

جدید ترین دوربین مداربسته حرارتی و یا PIR چگونه کار میکند  ؟

به تازگی نوعی از دوربین های مداربسته به بازار معرفی شده اند که با استفاده از فناوری PIR ساخته می شوند , دوربین های مداربسته PIR بر اساس جذب اشعه صورت می گیرد به این ترتیب که اشعه و حرارت بدن انسان و یا هر موجود زنده ی دیگری را جذب کرده و نسبت به آن آلارم نشان می دهد .

در ادامه طرز کار سنسور PIR را برایتان شرح خواهیم داد .

طرز کار سنسور PIR

PIR مخفف عبارت Passive Infrared Sensor همانطور که از نامش برمی آید یک سنسور الکترونیکی است. وظیفه این سنسور در دوربین مدار بسته اندازه گیری نور مادون قرمز (IR) منتشر شده از افراد یا اجسام مختلف در محیط مورد نظر است. وجود واژه passive به معنی غیرفعال ، بیانگر این است که این سنسور از خود هیچ گونه اشعه ای ساتع ننموده و کارکرد آن تنها از طریق جذب اشعه است. به زبان ساده عملکرد این سنسور بدین گونه است که در هنگام ورود فرد به اتاق بر اثر انرژی گرمایی که سوژه از خود تولید می کند الگوهای دمایی محیط برهم خورده و این تغییرات توسط سنسور PIR تشخیص داده می شوند. پس از تشخیص ورود سوژه به محل هشدارهای لازم از طریق ارسال دستور فعال شدن به دستگاه های آلارم در صورت وجود، داده می شود و یا  دستگاه های ضبط شروع به ثبت تصاویر می نمایند.

برای فهم بهتر موضوع باید بدانید که هر جسمی می تواند از خود اشعه مادون قرمز ساتع نماید. این اشعه با چشم غیر مسلح قابل دیدن نیست و تنها به صورت انرژی گرمایی می تواند حس گردد. دوربین هایی که مجهز به سنسور PIR هستند قادرند این اشعه را اندازه گیری کنند. زمانی که فردی وارد مکان مورد نظر می شود، سنسور PIR تغییرات تابشی ایجاد شده در میدان دید خود را تشخیص داده و سپس تغییرات حاصل از بهم ریختگی میزان اشعه مادون قرمز موجود در محیط را نسبت وضعیت قبلی مقایسه می کند. سپس به انجام محاسبات لازم پرداخته که منجر به شروع عملیات ضبط و یا فعال شدن زنگ های آلارم ها می گردد. سنسور از طریق دو عامل زیر متوجه این تغییر وضعیت در محیط می گردد:

 

1.از طریق تغییرات صورت گرفته که حاصل از انرژی مادون قرمز ساتع شده از بدن فرد در محیط می باشد.

2.از طریق تغییرات بوجود آمده بر اثر بهم ریختگی الگوی اشعه مادون قرمز موجود در محیط نسبت به وضعیت قبلی بر اثر ورود سوژه که فارغ از انرژی گرمایی حاصل از فرد یا جسم است.

 

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


دوربین مداربسته پانوراما
سه شنبه 13 شهريور 1397 ساعت 21:33 | بازدید : 144 | نویسنده : مشاوران یزد | ( نظرات )

دوربین مدار بسته پانوراما یا پاناروما

از قابلیت های دوربین های مداربسته پانوراما یا پاناروما می توان به زاویه ی دید 360 درجه آن اشاره کرد که سبب شده هیچ نقطه ی کوری در محل وجود نداشته باشد , دوربین مداربسته پانوراما تصاویر را با وضوح بالایی به ثبت می رساند و به همین دلیل هم می توان از آن در اماکن حساس و بزرگی چون اداره ها و ارگان های دولتی مهم , ساختمان ها و سالن های بزرگ , استادیوم ها و .. استفاده کرد .

دوربین مداربسته پاناورما با نصب راحتی که دارد قابل استفاده در کاربری های متفاوتی است , در مدت زمان کوتاه و به راحتی می توان آن ها را نصب کرد .

مزایای دوربین مدار بسته پانوراما یا پاناروما

•زاویه دید 360 درجه افقی و 90 درجه عمودی بدون وجود نقاط کور در تصویر ضبط شده

•وضوح (Resolution) بالا برای ثبت تصاویر بسیار واضح و شفاف با حداکثر جزئیات

•پان، تیلت زوم (PTZ) به صورت خودکار (Automatically) یا دستی (Manually)

•زوم اپتیکال (Optical Zoom) داخلی و خارجی

•سیستم تشخیص حرکت (Detect Motions)

•سیستم های هشدار (Alerts)

•PoE برای نصب آسان

•خاصیت ضدآب برای فضاهای خارجی و داخلی

•چراغ های LED جهت دید در شب بهتر

•قابلیت دید در شب با استفاده از تکنولوژی مادون قرمز

و…

نمایشگاه ایپاس

می خواهیم در مورد یکی از رویداد هایی که هر ساله در حوزه نظارت تصویری رخ می دهد و بسیاری از شرکت ها در آن حضور پیدا می کنند یعنی نمایشگاه بین المللی محصولات امنیتی و پلیسی ( ایپاس )، با شما صحبت کنیم، با ما همراه باشید.

هفدهمین دوره نمایشگاه بین المللی محصولات امنیتی و تجهیزات پلیسی ( نمایشگاه ایپاس ۹۷ ) ، مهر ماه امسال هم در تهران برگزار می شود. نمایشگاه ایپاس به رسم سنت همیشگی باید از تازه های محصول و تکنولوزی و تولیدات داخلی تولید کنندگان حوزه امنیت، رونمایی شود

 

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


دوربین مداربسته جاسوسی خانگی
دو شنبه 12 شهريور 1397 ساعت 23:32 | بازدید : 112 | نویسنده : مشاوران یزد | ( نظرات )

آیا دوربین های مداربسته در منزل میتوانند از ما جاسوسی کنند ؟

در پاسخ به این سوال که آیا دوربین های مداربسته در منزل میتوانند از ما جاسوسی کنند باید گفت که بله می توانند ,دوربین های مداربسته به همان اندازه که امنیت افراد را تامین می کنند به همان اندازه هم ممکن مخرب و برنامه ای جاسوسی محسوب شوند .

دوربین مداربسته توسط هکرها هک شده و حجم انبوهی از اطلاعات آن ها به سایت ها و سرورهایی به صورت هدفدار و به جهت اخلال در آن ها فرستاده می شوند .

نکته مهم در مورد دوربین های مداربسته

گزارش هایی وجود دارد که افراد پس از گذشت مدتی از اسباب کشی به یک خانه جدید، از وجود دوربین مدار بسته مخفی در آن مطلع شده اند. در واقع صاحب قبلی خانه و یا افراد متفرقه، با اهداف سو اقدام به بکارگیری دوربین مدار بسته در آن ساختمان کرده اند. خانه یک فضای شخصی است و این فضای خصوصی هرگز نباید توسط افراد متفرقه، نظارت شود. این اقدام غیر قانونی بوده و شخص خاطی باید تحت مجازات قرار گیرد.

به منظور جلوگیری از سواستفاده های احتمالی، به شما توصیه می کنیم قبل از اسباب کشی به خانه جدید، تمام زوایای مختلف آن را با دقت تمام بازرسی کنید و از عدم وجود دوربین مدار بسته مخفی و جاسوسی اطمینان حاصل کنید. دوربین مدار بسته مخفی می تواند در شکل های مختلف مثل ساعت رومیزی، ساعت دیواری، سیستم اعلام حریق، دستگاه تهویه هوای مطبوع، لامپ، چراغ های هالوژنی و … بوده و استتار داده شود. دریچه کولر نیز از نقاطی است که احتمال نصب دوربین مدار بسته مخفی در آن وجود دارد.

و در آخر

همانطور که مطالعه کردید، ما در این مقاله به شرح نکاتی در مورد دوربین مداربسته جاسوسی خانگی پرداختیم. امیدواریم این مطلب برای علاقمندان این زمینه، مفید واقع شود.

توصیه می کنیم برای جلوگیری از مشکلات احتمالی و تهیه کالاهای با کیفیت، دوربین مداربسته و لوازم جانبی آن را فقط از فروشگاه ها و شرکت های معتبر فروشنده این محصولات تهیه نمایید.

 

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


دوربین مداربسته پلاک خوان
یک شنبه 11 شهريور 1397 ساعت 13:15 | بازدید : 104 | نویسنده : مشاوران یزد | ( نظرات )

دوربین مداربسته پلاک خوان و کاربرد های آن

دوربین مداربسته به عنوان سیستم های کنترل و نظارت تصویری نقش مهمی در پیشگیری از جرایم و شناسایی مجرمان دارد , این نوع تجهیزات در محل های مختلفی نصب شده و تمامی رفت و آمده ها و عملکردهای افراد را مورد بررسی قرار می دهد .
دوربین مداربسته پلاک خوان نیز بر روی یک سه پایه نصب شده و در ورودی ها و خروجی شهر ها , جاده ها , خیابان ها و .. قرار گرفته می شوند .

دوربین مداربسته پلاک خوان و کاربرد های آن

در سامانه هوشمند پلاک خوان برای هر لاین و جهت عبوری, از یک دوربین استفاده می شود. در صورتی که لاین مورد نظر شما برای ورود و خروج خودرو استفاده می شود، باید از دو دوربین استفاده شود.
به ازای هر لاین یک نسخه از نرم افزار پلاک خوان استفاده می شود . که تصاویر گرفته شده توسط دوربین را پردازش نموده و پس از تبدیل به متن به نرم افزار و پایگاه داده ارسال می نماید.
نرم افزار پلاک خوان با استفاده از الگوریتم های پیشرفته OCR یا( Optical Character Recognition )با دقتی بالای 96% اعداد و حروف موجود در پلاک را تشخیص می دهد.

دوربین پلاک خوان EMBEDDED(ترکیبی)

دوربین پلاک خوان ترکیبی یک سخت افزار جامع و واحد (All in one) دارای دوربین های رنگی و IR، بخش الکترونیکی با قابلیتهای پردازش تصویر، کنترلی، پاوری و نیز سیستم نورپردازی ویژه تصویربرداری از پلاک است که فرآیند پلاک خوانی توسط آن منفردا و بدون ارتباط با پردازنده یا واحد دیگری صورت می پذیرد. به عبارت دیگر پیش نیاز این سیستم، تامین تغذیه الکتریکی آن و خروجی آن پلاک و تصویر خودروهای عبوری است.
دوربین پلاک خوان ترکیبی به صورت Plug & Play و Power Over Ethernet  می باشد یعنی پس از اتصال منبع تغذیه به دوربین پلاک خوان ترکیبی این دستگاه به صورت خودکار روشن شده و شروع به پلاک خوانی می نماید. بدین ترتیب تمامی دغدغه های معمول در بکارگیری سیستم های پلاک خوان سنتی (مبتنی بر اجزاء جداگانه) در این سیستم حل شده است. همچنین این سیستم بر طبق استاندارد حفاظت شرایط محیطی IP66 تولید شده و محدوده گسترده دمایی 55 تا 30- برای آن تعریف شده است.

درباره نمایشگاه ایپاس

نمایشگاه ایپاس در مهرماهِ هر سال به مدت ۴ روز ۹تا ۱۲ مهر ماه ۱۳۹۷در مصلی امام خمینیِ (ره) شهر تهران با حضور ۳۵۰ شرکت داخلی و خارجی از ۲۵ کشور و با بیش از ۳۷ محصول توسط نخبگان کشور برگزار میشود. ایران،کانادا،کره جنوبی،چین،ژاپن و ترکیه از جمله کشورهای شرکت کننده در این نمایشگاه می باشند.
درباره نمایشگاه ایپاس , این نمایشگاه شامل دوربین های امنیتی، سیستم های پردازش فیلم و تصویر، ملزومات دوربین، تجهیزات دید درشب ، سیستم های صوتی و تصویری، پلیسی، ایمنی و امنیتی می باشد.
 
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


دوربین مداربسته برای باغ
یک شنبه 11 شهريور 1397 ساعت 12:50 | بازدید : 137 | نویسنده : مشاوران یزد | ( نظرات )

دوربین مداربسته برای باغ

محل نصب دوربین مداربسته در ویلا با توجه به اهداف مختلف افراد برای نصب سیستم نظارتی متفاوت می باشد. برای این واحدها بهتر است که از نظر کارشناس مربوطه برای انتخاب محل نصب استفاده کنید اما از جمله مواردی که برای این واحدها می توان به آن اشاره نمود :

ورودی ساختمان ویلا : بسته به نوع ساختمان ویلایی این ورودی می تواند شامل درهای مختلف ویلا باشد . این قسمت یکی از مهمترین قسمت های ساختمان می باشد که محل اصلی ورود و خروج افراد می باشد.

محوطه روبروی ساختمان : برای نظارت بر محوطه روبروی ساختمان ویلا و حیاط روبروی آن می توان یک یا چند دوربین مداربسته بسته به نیاز در این قسمت نصب نمود.

درب ورودی ویلا : می توان در کنار درب ورودی یک یا دو دوربین را برای نظارت بر ورود و خروج افراد و ماشین ها به حیاط ویلا در این قسمت نصب نمود. معمولا اتاق نگهبانی یا سرایداری در این قسمت قرار دارد.

البته ذکر این نکته الزامی است که در صورت عدم وجود نگهبان و تامین امنیت ویلا توسط سگ ، دوربین های مداربسته این قسمت در صورتی که در دسترس دزد باشد به راحتی قابل سرقت می باشد.

دوربین مداربسته برای باغ و ویلا

به دلیل تنوع طراحی ویلا ها و کاربری های متفاوت سیستم نظارتی در این اماکن پیشنهاد می شود برای مشاوره انتخاب محل های نصب سیستم نظارت تصویری در این اماکن با کارشناسان یا مجریان سیستم مداربسته مشورت نمایید .

نوع دوربین مداربسته برای باغ و منزل و محل کار و .. متفاوت است . هرکدام از این ها بنا به کاربری که دارند نوع خاصی از دوربین های مداربسته را می طلبند , دوربین های مداربسته آنالوگ , تحت شبکه و.. برای نصب در باغ و ویلا ها مناسب هستند اما این متراژ باغ و نوع نیاز شماست که تعیین می کند کدام دوربین مناسب تر است .

تاریخ شروع و پایان نمایشگاه ایپاس

محصولات عرضه شده در این نمایشگاه دارای طیف وسیعی نیستند و اقلب شرکت کنندگان به نوعی همکار یا تکمیل‌کننده همدیگر محسوب می‌شوند. محصولاتی نظیر: جنگ‌افزارهای سبک و سنگین، تجهیزات کنترل ترافیک، تجهیزات امنیتی، تجهیزات حفاظت فیزیکی، وسایل نقلیه متحرک با مصرف امنیتی و امدادی و ..

بازدید کنندگان

تاریخ شروع و پایان نمایشگاه ایپاس در مهرماه 1397 می باشد و بیشترین بازدید از سوی مدیران حراست نهادهای مهم دولتی و وابسته به دولت صورت می‌پذیرد و هر ساله شخص فرمانده کل نیروی انتظامی ایران به همراه هیئتی از سران نیروی انتظامی ایران و کشورهای همسایه ایران، این نمایشگاه را افتتاح می‌نمایند.

همچنین این نمایشگاه با استقبال نسبتاً خوب بازدید کنندگان حرفه‌ای مواجه می‌شود و از آنجایی که حق ورودی برای این نمایشگاه دریافت می‌گردد، بازدید کنندگان تفریحی به ندرت به این نمایشگاه رجوع می‌نمایند.

 

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 100
بازدید ماه : 284
بازدید کل : 50086
تعداد مطالب : 130
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان مشاوران یزد و آدرس moshaveranyazd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 130
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 2
:: باردید دیروز : 1
:: بازدید هفته : 100
:: بازدید ماه : 284
:: بازدید سال : 4642
:: بازدید کلی : 50086